Resultat 201 till 220 av 273
Ämne: Lupo 1.8t 451whp 520wnm
-
2012-02-02, 22:35 #201
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Jens
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 908
Hej vad det går, mellan p*tt*r och l*r
-
2012-02-05, 12:35 #202
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
-
2012-02-11, 15:07 #203
Buren blev ju kanon!
Du har inte en släkting i "The Voice"?
Såg en Dennis Camitz där, och kopplade efternamnet. :-)
-
2012-02-12, 03:41 #204
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
-
2012-03-17, 10:20 #205
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
vår känslorna börjar komma så nu är det lite extra drag i garaget!
Tack till streetpower!
Ett pussel för vuxna! tror dock att ungarna hade fixat det också
Tack till Svetskonsult som skar ut bitarna.
-
2012-03-18, 21:58 #206
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
då va lådan tigad å klar ,bara bafflar som fattas
-
2012-03-18, 22:07 #207
Väldigt snyggt. Hade det inte varit fördel att haft fall i botten plåten till avtappningspluggen? eller har jag missat något?
-
2012-03-18, 22:49 #208
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
du har helt rätt, men kommer sätta dit tre st avtappnings pluggar, så är det problemet löst
-
2012-03-18, 23:25 #209
-
2012-03-19, 09:04 #210
Medlem 10 år+
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Patrik Jonasson
- Medlemsnr
- 1523
- Ort
- Lilla Edet
- Inlägg
- 2 309
Ser stort ut, kommer du få någon markfrigång?
mv. Patrik Jonasson
Caddylac
-
2012-03-19, 19:57 #211
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
-
2012-03-19, 19:59 #212
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
-
2012-03-20, 23:17 #213
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
sitta vid köks bordet å klippa lite e inte fel
nåt sånt här lutar det imot att det blir, gångjärn ska d vara där jag kapat upp på väggarna
vad tror ni om det?
-
2012-03-25, 23:07 #214
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
så här blev det, ska dit med plåtar runt om också i överkant samt orginal bafflen ,så nu vore d fan om d sög torrt
-
2012-03-26, 14:04 #215mrpeteGäst
Ska du lägga lock på de två triangelformade bitarna? Inte för att det är jättemkt men det kommer ju samlas olja i dem annars. Mkt fint hantverk må jag säga iaf
-
2012-03-26, 22:43 #216
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
-
2012-03-26, 22:45 #217
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
idag åkte dom sista plåtarna dit
-
2012-03-27, 11:40 #218mrpeteGäst
Ah, nu ser jag. Tror säkert att de hjälper till att trycka oljan mot luckorna och in i mitten av tråget. Blir lite avis på tillgång till ordentliga grejer
Har själv lite alu som behöver svetsning.. men måste jaga rätt på nån som har grejerna
Kör hårt i sommar!
-
2012-03-28, 18:15 #219
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
kan inte bli sämre än innan iallafall. jag kör med en billig skit kina tig, dock bara dc men duger bra i garaget
-
2012-03-29, 14:07 #220
- Reg.datum
- maj 2007
- Namn
- Henrik Camitz
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 307
nån som har lite tips på vilken hårdhet man bör välja på coilover fjädrar? bak känns min lite väl hård och orolig med ca 160lbs fjädrar
vad kör ni andra med på era mk1 mk2 bilar? gat/ban bil sättning
edit: är nog tvär fel med 160 bak
efter lite letande kommer jag fram till att det sitter
fram: 400lbs (från kw vr6)
bak: 350-400 (från fk fram corrado)
tok hårt då det är 285lbs fjädrar bak på kw till vr6:an
kanske skulle satsa på en fjäder som är runt 250?Senast redigerad av Vr6Turbo den 2012-03-29 klockan 15:00.