Sidan 5 av 13 FörstaFörsta ... 2345678 ... SistaSista
Resultat 81 till 100 av 254
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Holmgren Visa inlägg
    Tror med att RS-GT passar bättre än Lemans.
    Kommer bli riktigt snyggt, men då måste få bilen ordentligt låg. Däcket ska ligga strax under skärmkanten för att fälgarna ska se stora ut. Ögat lurar en lite annars när det finns en bred fälgbana. Kolla bara på den röda som fanns i länken. Personligen tycker jag att dom ser ut att vara lite små. Men skulle bilen sänkas så skulle det bli betydligt bättre. Ställbart och RS-GT, dom två ihop så är du i hamn..... =)
    Jag tycker sänkningen med mina 19" blev bra med CK fälgarna, det borde ju bli lika bra med RS-GT fälgarna...
    För bilden där med R32 ser ju fälgarna på tok för små ut samt att den bilen är ju alldeles för hög!!
    Blir det inte bra med min sänkningssats får man beställa ställbart med helt enkelt, inte mycket mer med de!

onk
    Gäst
    Herregud va snygga LM är. Tycker RS-GT såg lite billiga ut, som dom där BBS kopiorna, ASA Pirate eller va dom heter.

JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av onk Visa inlägg
    Herregud va snygga LM är. Tycker RS-GT såg lite billiga ut, som dom där BBS kopiorna, ASA Pirate eller va dom heter.
    Ja det är sant... that´s life!

Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Jag röstar på väldigt ljus toning runtom!! sen hag jag den glada nyheten att du inte behöver vänta med att köpa din fälgar :P
    http://www.blocket.se/vi/13040844.htm?ca=15_s

bara att slå till =)

Holmgren
    Gäst
    Jag såg dom på Blocket med. Men länkade inte för bakfälgen är så bred men det kanske fungerar. Vore riktigt fint med dom..

JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Cullberg Visa inlägg
    Jag röstar på väldigt ljus toning runtom!! sen hag jag den glada nyheten att du inte behöver vänta med att köpa din fälgar :P
    http://www.blocket.se/vi/13040844.htm?ca=15_s

bara att slå till =)
    vänta och vänta behöver man väl inte göra direkt det är inte så bråttom heller för det känns inte så lönt att byta nu när säsongen snart är över...
    Sen är bakfälgen där lite för bred för golfen vad jag vet, hade ju sett grymmt ut men vill nog ändå ha samma bak som fram... passar mer bilens stil tycker jag!

Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    det passar på mk IV vad jag vet då borde det väl passa på mkV är inte säker iofs! dom är snygga som attan iaf =)

JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Cullberg Visa inlägg
    det passar på mk IV vad jag vet då borde det väl passa på mkV är inte säker iofs! dom är snygga som attan iaf =)
    På IV måste man väl rulla kanterna för att få plats med 9.5?
    Har för mig de för jag snackade med WestsideVW om de för ett tag sen om just detta då när jag hade min IV....

Aero++
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av JWO Visa inlägg
    Har funderat länge på detta men är mycket tveksam, skulle isåfall bli en mycket ljus toning.

Vad det gäller neonrören är jag grymmt sugen på Ska man ha blått eller rött ljus som blinkar?
    Tjena JWO

Det var ett tag sen.Bilen ser kanon,det enda som återstår kanske är sidokjolar,Rieger front och ljustuning runt om.Då skulle den likna min som jag hade.

Fälgarna gör sig med sänkning grymt bra tummen upp.

Mvh

JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Aero++ Visa inlägg
    Tjena JWO

Det var ett tag sen.Bilen ser kanon,det enda som återstår kanske är sidokjolar,Rieger front och ljustuning runt om.Då skulle den likna min som jag hade.

Fälgarna gör sig med sänkning grymt bra tummen upp.

Mvh
    Det va ett tag sen ja! Jag är rätt nöjd med bilen men mycket vill ha mer heter det ju! Vad gäller styling på utsidan blir det som högst lackning runt om på de nedre delarna...inga sidokjolar m.m alltså! Fint är de men hade inte tänkt de på denna bilen.

Vad tror du om BBS RS-GT till våren?

Aero++
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av JWO;15445.

Vad tror du om BBS RS-GT till våren?
    Jag tycker att du ska ha dom som du har nu.Dom kan inte bli bättre..Mvh

JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Aero++ Visa inlägg
    Jag tycker att du ska ha dom som du har nu.Dom kan inte bli bättre..Mvh
    Ok ok! Vi se helt enkelt, alltid kul och byta men det är bra som det är nu med!

JWO
    Gäst
    På lördag sätts toningen på bilen!!!
    Bilder kommer att läggas upp så fort jag bara kan...

JWO
    Gäst
    Solfimen är monterad, bilder finns på länken nedan!
    Blev riktigt nöjd, kan starkt rekommendera Solfilms Center och Jörgen som utförde jobbet åt mig!

http://www.garaget.org/?car=51445

Holmgren
    Gäst
    Ta en bild från sidan på bilen. Väldigt svårt att säga något om dom bilderna..

JWO
    Gäst
    Ta en bild från sidan på bilen. Väldigt svårt att säga något om dom bilderna..
    Jag får ta och lägga upp det så fort jag kan!

JWO
    Gäst
    Tråkiga nyheter!

När jag kom ut till bilen idag så stod bilen uppställd på en domkraft och en plåtfälg på andra sidan, hela bilen stod och lutade på framskivorna... domkraften hade de kört igenom hela sidokjolen m.m så det är en del som måste bytas!

Håller nu på att kolla nya fälgar (igen), har ni några tips?

Ska man köra på BBS CK igen för de passade ju väldigt bra fast denna gången i 20" kanske?
    Senast redigerad av JWO den 2007-09-04 klockan 16:18.

Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Trist! Jävla as alltså. Hur många hjullås hade du?

Holmgren
    Gäst
    Varkligen tråkigt. Lider med dig.
    Hoppas det inte blir några problem med försäkringsbolaget nu.
    20" tycker jag blir för mycket... 19" passar bättre.
    BBS CK var riktigt snyggt på men jag hade passat på att byta till något annat.
    Kanske är meningen att du ska ha RS-GT ändå... =)
    Dotz har en riltigt snygg fälg. Kommer inte ihåg vad dom heter bara. OZ har många fina med..

JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Trist! Jävla as alltså. Hur många hjullås hade du?
    Hade en låsbult på varje hjul.. spelar ju ingen roll om jag haft 5 olika för de hade klämt dom ändå!

Varkligen tråkigt. Lider med dig.
    Hoppas det inte blir några problem med försäkringsbolaget nu.
    20" tycker jag blir för mycket... 19" passar bättre.
    BBS CK var riktigt snyggt på men jag hade passat på att byta till något annat.
    Kanske är meningen att du ska ha RS-GT ändå... =)
    Dotz har en riltigt snygg fälg. Kommer inte ihåg vad dom heter bara. OZ har många fina med..
    Bolaget blir det nog inga problem med ska nog passa på att byta till ett par andra när man ändå är i farten. Tråkigt att köpa samma! Köper man en fälg med runt 50 i ET och polerad bana så det nog se rätt fint ut i 20" iomed den polerade kanten ser fälgen mindre ut..

Har kollat lite på dessa i 20" de har 50 i ET så det kommer nog passa som handsken! Ett förslag iallafall!
    http://www.oxigin.se/media/708fe111-...8frontstor.jpg

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin