Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25
  1. #21
    adis
    Gäst
    Japp, vit som i Audi. Det lär nog också sprida sig till resten av VW modeller med tiden. Det verkar som att det blåa belysningen börjar fasas ut.

    Jag kommer ihåg att det var det blåa som fick mig 2001 att välja Golf GTI istället för Audi A3. Nostalgi....

  2. #22

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Fasen va tråkigt! Blått är ju VW! Vitt känns väldigt annonymt...

  3. #23

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Är det bara jag som vågar stå för att den vita belysning är skönare än den blåa vid mörkerkörning och snygg dessutom.

    Nu delar jag väl upp detta forum i 2 läger.........igen. ;-)

  4. #24

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Jag får medge att jag inte sett det hela i verklighten Antar att det är Passat CC och nya Golf som har detta nerköp

    Hur som helst: vit instrumentbelysning får mig att tänka på tråkiga saker som Toyota och koreabilarna med flera... Eller har jag fel?

  5. #25

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Jag får medge att jag inte sett det hela i verklighten Antar att det är Passat CC och nya Golf som har detta nerköp

    Hur som helst: vit instrumentbelysning får mig att tänka på tråkiga saker som Toyota och koreabilarna med flera... Eller har jag fel?
    Du måste genast ta dig en tripp till närmaste VAG handlare och se det live.
    Återkom sedan med en recension , misstänker att du snabbt glömmer det trista japanarna..snarare reflekter mer åt merscha hållet. (eller hur nu den där bilen med stjärna i fronten stavas).
    Jag tror du kommer att gilla den vita tyska belysningen. ;-)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin