Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: måndagsbil

  1. #1
    masse
    Gäst

    måndagsbil

    Finns det någon här som har eller har haft problem med tändningen. Mitt radioläge har försvunnit och bilen startar i detta läge, kan säga jävligt iriterande med denna golf v 04 bara en massa problem. Hoppas att nån vet vad man kan göra eller om det är bara att byta men som vanligt utan garanti som täcker kostnaden. hoppas svar...
    mvh
    masse

  2. #2
    polomannen
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av masse Visa inlägg
    Finns det någon här som har eller har haft problem med tändningen. Mitt radioläge har försvunnit och bilen startar i detta läge, kan säga jävligt iriterande med denna golf v 04 bara en massa problem. Hoppas att nån vet vad man kan göra eller om det är bara att byta men som vanligt utan garanti som täcker kostnaden. hoppas svar...
    mvh
    masse

    Det enda jag kommer på när du skriver i ditt inlägg så måste vara låscylindern.

  3. #3
    masse
    Gäst
    men att det är låscylindern, tycker inte att själva läget som startar startmotorn ska flytta sig till radioläget, och det spelar ingen roll om jag fortsätter att vrida till själva startmotorn läge så kommer inte startmotorn igång har provat flera gånger utan resultat.Fan tycker det verkar vara ett knepigt fel som inte någon har haft på sina bilar

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jonas Pettersson
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    389
    är det inte eldelen i tändningslåset som strular då? har fått byta det på mina vw:s då lägena inte stämmer helt..

  5. #5
    Särkelä
    Gäst
    bytt strömförsörjnings reläna.. har bytt ett ett par såna på goffe femmorna..
    Nån skrev låscylinder.. tror jag inte.. däremot har vi bytt ett gäng kabelstammar i dörrarna främst förarrdörr o öven styrdonet o dörren på femmorna.

  6. #6
    masse
    Gäst
    är det någon som vet om vad för år eller mil som gäller på sånt elfel alltså om det finns någon garanti på det.Min är 04 som har gått 8400mil
    mvh
    masse

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin