Resultat 1 till 7 av 7
  1. #1

    Reg.datum
    okt 2007
    Namn
    Dajan Vuong
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    36

    GPS original till Golf 5!

    Har kollat efter ny stereo till min golf gti -05 då min nuvarande rdc 300 suger friskt! Men eftersom jag vill gärna ha gps oxå så såg jag många på ebay som säljer dessa tjusiga "VW MFD" vilket är origial vw stereo med gps. Nån här inne som har köpt ett sådant via ebay/eller har en redan, vad tycker ni om den? Om jag nu köper en sån, behöver jag dra om nya kablar för ex gpsantennen o ev köpa ny kabelmatta. Anledningen till att jag vill ha en sådan o dessutom nämt ebay e för att priset e väldigt lockande (ca 6000kr)Tackar för svar.

  2. #2
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av nacud Visa inlägg
    Har kollat efter ny stereo till min golf gti -05 då min nuvarande rdc 300 suger friskt! Men eftersom jag vill gärna ha gps oxå så såg jag många på ebay som säljer dessa tjusiga "VW MFD" vilket är origial vw stereo med gps. Nån här inne som har köpt ett sådant via ebay/eller har en redan, vad tycker ni om den? Om jag nu köper en sån, behöver jag dra om nya kablar för ex gpsantennen o ev köpa ny kabelmatta. Anledningen till att jag vill ha en sådan o dessutom nämt ebay e för att priset e väldigt lockande (ca 6000kr)Tackar för svar.
    Du har här annars: http://www.blocket.se/vi/13630523.htm?ca=23_3_s

  3. #3
    jocke.w
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av nacud Visa inlägg
    Har kollat efter ny stereo till min golf gti -05 då min nuvarande rdc 300 suger friskt! Men eftersom jag vill gärna ha gps oxå så såg jag många på ebay som säljer dessa tjusiga "VW MFD" vilket är origial vw stereo med gps. Nån här inne som har köpt ett sådant via ebay/eller har en redan, vad tycker ni om den? Om jag nu köper en sån, behöver jag dra om nya kablar för ex gpsantennen o ev köpa ny kabelmatta. Anledningen till att jag vill ha en sådan o dessutom nämt ebay e för att priset e väldigt lockande (ca 6000kr)Tackar för svar.

    http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?t=2581

  4. #4

    Reg.datum
    okt 2007
    Namn
    Dajan Vuong
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    36

    pris

    e d inte lite mkt 7500? nu ska vi inte jämföra ,ed vw o deras överöverpris

  5. #5
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av nacud Visa inlägg
    e d inte lite mkt 7500? nu ska vi inte jämföra ,ed vw o deras överöverpris
    Du ger ju aldrig det pris som står i en annons, det finns alltid prutmån särkilt på såna grejer...

  6. #6

    Reg.datum
    okt 2007
    Namn
    Dajan Vuong
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    36

    pris?

    Jo, d e ju klart :P

    Vad bör man betala för en sån tanke på att d inte e d lättaste o sälja samt att den e av äldre modell. 5000?

  7. #7
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av nacud Visa inlägg
    Jo, d e ju klart :P

    Vad bör man betala för en sån tanke på att d inte e d lättaste o sälja samt att den e av äldre modell. 5000?
    Ring och snacka med han, han är nog rätt sugen på att sälja...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin