Resultat 1 till 3 av 3
  1. #1
    Youngblood
    Gäst

    Akta er för myspons.se

    Tänkte passa på och varna för myspons.se

    Mycket skriverier nu på div. bil forum om folk som har blivit "lurade".

    Man får i praktiken betala 699:- för att få en rabatt på en firma som heter Ridetech. Där får man sedan 10-15% rabatt mot att man slänger på 120CM(!) stora dekaler på bilens båda sidor.

    Ni får bilda er en egen uppfattning: http://www.google.se/search?q=myspon...&start=10&sa=N

    Tänkte bara varna användarna på GTI klubben för detta bluff och båg företag.

    Hoppas att moderatorerna (heter det så egentligen?) låter denna tråd ligga kvar så att inte flera blir lurade.

  2. #2
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    ThomasTs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thomas Thuresson
    Medlemsnr
    3263
    Ort
    Nacka
    Inlägg
    662
    Tråkigt för de som drabbats, dock kan jag inte fatta hur man kan gå på en sådan uppenbar bluff.

    När ska folk lära sig att INTE handla av sajter utan kontaktuppgifter!?!!


    .

  3. #3

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Jag har sett annonsen i en motortidning tidigare & tyckte redan då att den var för bra för att vara sann , nu har jag ägnat 1 timme åt att läsa om vad som skett......och jag vet inte vad man ska säga förutom att det är många som verkar blivit lurade av det man kan utläsa.

    Iaf känner någon att dom vill läsa mer så läs här :
    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=51357&p=1

    Hoppas att moderatorerna (heter det så egentligen?) låter denna tråd ligga kvar så att inte flera blir lurade.
    Tråden får vara kvar men jag låser den för vidare inlägg
    Senast redigerad av Henrik.M den 2007-08-08 klockan 11:30.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin