Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 64 av 64
  1. #61
    logarytm
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av J.L Visa inlägg
    Med i forumet är du ju redan ;-) För att bli klubbmedlem är öppet för alla som har ett intresse
    för vattenkylda VW's, d.v.s. behöver du inte ens äga en GTI, eller ens en VW för den delen :-)

    Snabb info om medlemskapet, rabatter hos åtskilliga företag, fler forumdelar att läsa
    och skriva i som inte syns för alla, inbjudan till årets träffar, gratis träffavgift på våra konbaneträffar,
    med mera.
    Vad är det för forumsdelar som inte syns för oss än så länge icke betalande ? =)

  2. #62
    Menude
    Gäst
    Jag har redan snackat med min VW återförsäljare och han hade ingen aning

  3. #63
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Citat Ursprungligen postat av logarytm Visa inlägg
    Vad är det för forumsdelar som inte syns för oss än så länge icke betalande ? =)
    Du får väll gå med och se efter själv ;-)
    Skämtåsido så finns medlemsdel,offtopic, och lite annat smått och gott på hemsidan!

    Citat Ursprungligen postat av Menude Visa inlägg
    Jag har redan snackat med min VW återförsäljare och han hade ingen aning
    Alla säljare är tyvärr inte uppdaterade vad det verkar,
    skicka ett mail med info om dig och bilen till vw@gtiklubben.nu
    får du kontakt med medlemsansvarig!

    Erbjudandet gäller alltså vid nybilsköp av en prestandamodell från VW.
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

  4. #64
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+

    Reg.datum
    jun 2007
    Namn
    Peter S.
    Medlemsnr
    4681
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    295
    Citat Ursprungligen postat av Miller Visa inlägg
    Tack för alla svar! Nästan värt att skaffa en GTI bara för att gå med i forumet
    Har med mig en polare upp som ska hjälpa med att titta på bilen. Ska gå igenom den noga.

    Jag sitter och räknar med eventuella kostnader som kan komma upp nu det närmaste. Först och främst är ju en 3000-mils service. Vad kan denna kosta ungefär? Är det ett par tre tusen... eller mer? Ska man göra den hos VW själva, eller finns det något annat rekommenderat i närheten av GBG? Gälller garantierna även om man gör service på andra ställen? Dom auktoriserade verkstäderna har ju en tendens att ta ut ganska mycket för service.

    Sedan måste jag ju ha vinterdäck om bilen ska köras i vinter... Är inte helt sugen på det dock.
    Hej!
    Har det blivit affär?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin