Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1

    Reg.datum
    jul 2008
    Namn
    T.Englund
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    110

    Xzn-hylsa sökes

    Ska byta olja i lådan på min Lupo Gti, men det är inte insex som jag först antog, utan en specialare som ska vara Xzn m16, med hål i mitten dessutom!

    Nån som vet var man kan köpa ut en sån nånstans, eller få låna för en påse bullar/en kasse bira etc..? Hittade på en svensk sida, men nästan 350 spänn fraktat och klart kändes lite overkill..

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Christofer Bäckstrand
    Ort
    Hammarö
    Inlägg
    1 091
    Citat Ursprungligen postat av badtab Visa inlägg
    Ska byta olja i lådan på min Lupo Gti, men det är inte insex som jag först antog, utan en specialare som ska vara Xzn m16, med hål i mitten dessutom!

    Nån som vet var man kan köpa ut en sån nånstans, eller få låna för en påse bullar/en kasse bira etc..? Hittade på en svensk sida, men nästan 350 spänn fraktat och klart kändes lite overkill..
    http://shop.ebay.de/i.html?_kw=Xzn%2...&_stpos=&gbr=1

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Fredric Andersson
    Medlemsnr
    5407
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    952

  4. #4

    Reg.datum
    mar 2008
    Namn
    TIM0 SU0NIEMI
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    230
    Jag letade också som en galning efter en sån M14 tror jag det var när jar bytte fjädrar på Polo'n, ingen butik i Stockholm hade hemma.
    Har du inte panik, beställ över nätet.

    Jag använde rörtång, gick utan att skada bulten eftersom den ändå var rund på utsidan..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin