Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    Sanni
    Gäst

    Vart kan man köpa bussningar till krängningshämmare till Polo 6n?

    Undrar om nån vet vart kan jag hitta bussningar till krängningshämmare för min polo 6n??Billigt dvs.
    Och måste byta alla,så hur många ska man köpa??

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    www.autodelar.net
    www.skruvat.se (Gti-klubben medlemmar har bra rabatt, så kan löna sig att gå med)
    www.autoteilemann.de
    www.ebay.de

  3. #3
    Sanni
    Gäst
    Tack, men är det bara 2 st bussningar fram jag ska ha?Eller finns det bak oxå?

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Sundberg
    Ort
    Falun
    Inlägg
    1 357
    Din VW-handlare kan garanterat fixa bussningarna du behöver och kränghämmar bussningarna är inte dyra som orginaldel.

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Citat Ursprungligen postat av Norpan Visa inlägg
    Din VW-handlare kan garanterat fixa bussningarna du behöver och kränghämmar bussningarna är inte dyra som orginaldel.
    Är det fram du ska ha? Själva inre bussningarna runt krängningshämmaren är inte så dyra nej runt 70-90kr styck, men ska du byta dem som är längst ut och har fast krängaren i bärarmen så får du hosta upp redigt med pengar hos VAG, ca 300kr styck inkl. muttrar och brickor.

  6. #6
    Sanni
    Gäst
    Jag vet inte om det är bara fram.När jag gjorde servicve på VW då skrev de att bussningar på krängningshämmare är sprukna och att jag måste byta de,men det står inte om det är bara fram eller bak.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin