Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    mr_mike
    Gäst

    AUK service runt Jönköping

    Tänkte kolla om det bara finns Atteviks som är AUK verkstad i och runt Jönköping för VW och Audi.

    Mekonomen klarar ju bilarna också iofs.


    /Micke

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Magnus Gulldén
    Ort
    Rydaholm
    Inlägg
    689
    Finns ju svenstigs i värnamo. Men det är ju en bit bort.

  3. #3
    mr_mike
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av magnusT Visa inlägg
    Finns ju svenstigs i värnamo. Men det är ju en bit bort.
    Såg det med men det är ju en bit Någon som vet hur mekonomen vekstäderna är??? Funderar på att lämna in min bil där då det skiljde ca 2500kr hos dem och AUK verkstad. Och det är med samma oljor osv som orginal.

    /Micke

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Håkan Lindahl
    Ort
    Landsbygden
    Inlägg
    153
    Undrar vad detta var för verkstad, gissa 3 gånger:

    http://www.jnytt.se/nyhet/24759/slak...t-ars-fangelse

    //Håkan

  5. #5
    lordnisse@
    Gäst
    Jag vet också vad det är för en verkstad, men att smutskasta alla verkstäder som tillhör en kedja tycker jag är fel, vi har lämnat ett antal firmabilar på auktoriserad VAG verkstad på vårt jobb och de har misskött sig kraftigt, men jag anser inte att man kan dra alla verstäder över en kam bara för att de tillhör en viss kedja ovasett de tillhör VAG MEKONOMEN BOSCH eller liknande....Känns inte rättvist.
    Om du har haft problem med en verkstad så betyder ju inte det att alla verkstäder i den kedjan är kassa....ELLER?

  6. #6
    mr_mike
    Gäst
    Det inlägget kändes dock lite orelevant i denna tråden.

    Någon som har någat att säga om Mekonomen verkstan här i Jönköping, Funderar starkt på att lämna den dit.

    /Micke

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin