Istället för WRC Polon? Vad får du för månadskostnad?
Utskriftsvy
Istället för WRC Polon? Vad får du för månadskostnad?
Har åkt Golf 1.2 i två år nu, måste ha något roligare att frakta arslet i... Den bästa månadskostnaden som jag fått hittills är 3200 kr/mån för en manuell med metallic, pluspaketet, tonade rutor, composition media, förlängd nybilsgaranti, motorvärmare samt service. Har inte börjat pruta än, ska göra det på måndag.
Jo jag såg det priset tidigare, men det var nere i Göteborg och jag tänkte handla lite mer lokalt. Sitter och velar lite om färgvalet... Vägrar ha ännu en vit bil, har haft tre i rad nu, övriga solida färger går bort, Deep Black likaså. Kvar är Reflex Silver och Blue Silk.
Jag tycker den ser riktigt elegant ut i Deep Black Metallic :-)
Jo utseendemässigt så funkar Deep Black, men efter att ha sett flera nya bilar som stått i visningshallen med massor av tvättrepor, trots 1 kilometer på mätaren, så försvann allt sug.
Kör på en röd eller blyerts grå Metallic.
Oavsett om annons priset va i Göteborg så har din lokala vw firma samma möjlighet jag kollade med västerås innan och där hamna jag på 3100/månad inkl pluspaket men dom gick ner till 2700 när jag hänvisade till annonsen i Göteborg
Mvh Mike
Jag hade som sagt inte börjat pruta än, men jag ska se vad jag kan göra på priset jag fått.
Nu när jag räknar efter så motsvarar det pris som jag fått på min spec (metallic + tonade rutor + composition media + mv) de 2700 kr som Din Bil i Göteborg annonserat ut som månadskostnad då alla mina val saknas i deras pris.
Pratat med säljaren igen och motorvärmare var inte inkluderat i 3200 kr, jag hade glömt lägga till det i min offertförfrågan! :D Men jävlar vad dyrt...10600 kr! Och Din Bil i Göteborg var ännu värre. De skulle ha 12600 kr för den.
Möller v-ås 5900kr när ja kolla för en månad sen
Bra pris för motor-och-kupévärmare, som låter som de paket/kampanjpriser Defa (tror det var Defa) haft via olika återförsäljare.
Nu har jag i alla fall beställt en bil. Blev en manuell, silvermetallic, pluspaketet, tonade rutor, composition media samt motorvärmare. Leverans i slutet av maj som det verkar.
Skoj! [emoji4][emoji1303]Ville du inte ha mittarmstöd fram?
Fick en riktigt bra månadskostnad.
Polo GTI manuell med:
Pluspaketet
Metallic
Tonade rutor
Mittarmstöd
Composition Media
Förlängd nybilsgaranti
Motorvärmare
Service
Vinterhjul
Försäkring
Månadskostnad 3550 kr/mån.
Det tog ganska precis tre månader från beställning till leverans. Lite ovant att det plötsligt händer något igen när man rör gaspedalen!
Bifogad fil 9206