Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24
  1. #21

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Martin P
    Ort
    Stockholms Län
    Inlägg
    455
    Citat Ursprungligen postat av mejn Visa inlägg
    Mja, på blocket har nog annonsen några tusen mer visningar än här skulle jag gissa.
    Men seriöst, marknaden för något man gömmer nere på golvet och inte fyller någon som helst funktion är nog inte så stor, och absolut inte för nästan 1000spänn.

    Det brukar finnas två stora anledningar till varför man inte får saker sålda.

    1.För få som ser annonsen.
    2.Priset

    Det senare är oftast mer avgörande, får man det inte sålt är det ju uppenbarligen ingen som vill betala det man begär och alltså är det för dyrt. Så enkelt är det.

    Och vad det gäller annostorget här tycker jag det funkar bra i förhållande till besökare.

    De kostar just nu 300 kronor(tradera).

  2. #22
    Hedersmedlem
    Moderator
    Mannys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thor Gustafsson
    Medlemsnr
    4407
    Ort
    Hässlehåla
    Inlägg
    6 014
    499 nu....
    VWCS - Volkswagen Club Sweden
    www.manny.se

  3. #23

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Sören Arvidsson
    Ort
    Essunga
    Inlägg
    197
    Citat Ursprungligen postat av Gullideckel Visa inlägg
    Du har självklart rätt att ha din åsikt men man kan nog säga att Volkswagens designers säger emot....eftersom de har placerat sådana pedaler på den dyraste Golfen dsv. R32.

    saxat från din startfråga..

    /Eller är de helt enkelt så att de inte finns nån som tycker dessa är snygga?/

    du frågade och jag svarade. om du redan har bestämt att alla på designers på vw har rätt varför fråga om en åsikt och sen klanka ned på den?

  4. #24

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Martin P
    Ort
    Stockholms Län
    Inlägg
    455
    Citat Ursprungligen postat av zchnygg Visa inlägg
    saxat från din startfråga..

    /Eller är de helt enkelt så att de inte finns nån som tycker dessa är snygga?/

    du frågade och jag svarade. om du redan har bestämt att alla på designers på vw har rätt varför fråga om en åsikt och sen klanka ned på den?
    Okej sorry. De är iallafall väldigt gedigna.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin