Resultat 1 till 15 av 15

Ämne: We connect

  1. #1

    Reg.datum
    okt 2021
    Namn
    Fredrik Nordahl
    Ort
    Falun
    Inlägg
    1

    We connect

    Fler som har problem med synkronisering i we connect appen?

  2. #2

    Reg.datum
    jul 2016
    Namn
    Per-Ola Boqvist
    Medlemsnr
    5385
    Ort
    Hyltebruk
    Inlägg
    112
    Igår kväll så var jordgloben i bilen grå, så uppkopplingen var nere ett par timmar för mig. Började funka igen innan jag han riva jord och himmel😜

  3. #3
    Bannad
    Reg.datum
    okt 2020
    Namn
    Sture Svanberg
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    199
    På sista tiden har det ofta inte gått att koppla upp. Inget felmeddelande.

  4. #4

    Reg.datum
    sep 2021
    Namn
    Robin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    42
    Har alltid kunnat koppla upp mig i appen men att starta värmaren är 50/50 att det går. Ibland funkar det efter 2 försök, ibland aldrig.

  5. #5

    Reg.datum
    feb 2016
    Namn
    Tomas Gustafsson
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    302
    Mitt abonnemang (som ingick när jag köpte bilen ny) gick ut i somras. Tänkte förnya det nu när det blir kallare för att kunna starta värmaren i appen. Men det kanske är en dålig idé då, att lägga pengar på nåt som fungerar så dåligt?
    Senast redigerad av vfr den 2021-10-20 klockan 16:08. Anledning: Ingen mening att citera hela inlägget precis före

  6. #6

    Reg.datum
    sep 2021
    Namn
    Robin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    42
    Det kan du väl avgöra själv eftersom du har appen redan eller har du aldrig använt den? Den är inte bättre eller sämre nu än för ett år sen. Min går ut till jul och jag kommer köpa mer tid då jag använder start av parkeringvärmaren så mycket. Den funkar för det mesta. Buggar en del men oftast går det att starta värmaren i alla fall. Det har hänt några gånger att den totalvägrat men oftast går det genom att trycka igång den igen och så. Ibland funkar det felfritt en period.

  7. #7

    Reg.datum
    jul 2019
    Namn
    Andreas VCDS VCP
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 006
    Vad kostar abonnemanget?

  8. #8

    Reg.datum
    feb 2016
    Namn
    Tomas Gustafsson
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    302
    Citat Ursprungligen postat av Brave_Sir_Robin Visa inlägg
    Det kan du väl avgöra själv eftersom du har appen redan eller har du aldrig använt den? Den är inte bättre eller sämre nu än för ett år sen. Min går ut till jul och jag kommer köpa mer tid då jag använder start av parkeringvärmaren så mycket. Den funkar för det mesta. Buggar en del men oftast går det att starta värmaren i alla fall. Det har hänt några gånger att den totalvägrat men oftast går det genom att trycka igång den igen och så. Ibland funkar det felfritt en period.
    Förutom att den är seeeg, så tycker jag att den fungerat för det mesta. Tyckte det lät som att det fungerat sämre senaste tiden.

    Citat Ursprungligen postat av AndySwede Visa inlägg
    Vad kostar abonnemanget?
    Tror det var typ en femhundring för 1 år eller 890 för 2 år.

  9. #9

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 888
    Ja denna app är nog den mest instabila jag har sett tyvärr . Vet inte hur det kunde bli så illa och seeeeg ..

    Förstår att ni blir bittra ni som har bränslevärmare.. En annan kan bara blinka med lysena typ..

    Har nån aktiverat att ni kan låsa upp bilen med appen?, kändes en aningen osäker funktion

  10. #10
    Bannad
    Reg.datum
    okt 2020
    Namn
    Sture Svanberg
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    199
    Citat Ursprungligen postat av mangewide Visa inlägg
    Har nån aktiverat att ni kan låsa upp bilen med appen?, kändes en aningen osäker funktion
    Jag har testat det. Utmärkt när nyckeln ligger hemma och man vill lägga in / hämta något från bilen. Det är inte bara att trycka på en knapp och det tar lång tid.

  11. #11

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 888
    Ok, ja måste aktivera det!. Är ju lite roligt som sagt!
    Senast redigerad av vfr den 2021-10-20 klockan 16:08. Anledning: Ingen mening att citera hela inlägget precis före

  12. #12
    Bannad
    Reg.datum
    okt 2020
    Namn
    Sture Svanberg
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    199
    För att identifiera mig gick jag till en VAG-säljare som enkelt fixade det. Man kan tydligen börja någon slags chat med VW också men det lät omständligt.
    Senast redigerad av vfr den 2021-10-20 klockan 16:09. Anledning: Ingen mening att citera hela inlägget precis före

  13. #13

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 888
    Jaha kunde man?!..Ja den där chatten verkade ju en aningen krånglig/konstig/osäker ..
    Senast redigerad av vfr den 2021-10-20 klockan 16:09. Anledning: Ingen mening att citera hela inlägget precis före

  14. #14

    Reg.datum
    sep 2021
    Namn
    Robin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    42
    Citat Ursprungligen postat av Sture_ Visa inlägg
    För att identifiera mig gick jag till en VAG-säljare som enkelt fixade det. Man kan tydligen börja någon slags chat med VW också men det lät omständligt.
    Citat Ursprungligen postat av mangewide Visa inlägg
    Jaha kunde man?!..Ja den där chatten verkade ju en aningen krånglig/konstig/osäker ..
    Jag aktiverade via appen genom chatt med VW. Inte omständigt alls, man fick upp ett videosamtal där de vill se körkort och ställa några frågor för att verifiera identitet sen är det klart.

  15. #15

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 888
    AHa, ja men då ska jag testa det!. Kommer aldrig iväg till en ÅF. Har ju inga problem med bilen än..ta i Trä!
    Senast redigerad av vfr den 2021-10-25 klockan 10:33. Anledning: Ingen mening att citera hela inlägget precis före

Liknande ämnen

  1. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2020-09-02, 19:43
  2. Car-net och We Connect
    Av erpe83 i forum VW-forum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2020-08-06, 14:36
  3. Vw Connect
    Av biltok i forum VW-forum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-07-25, 19:07
  4. VW connect
    Av OLW i forum VW-forum
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2019-06-10, 11:36
  5. App connect?
    Av oskee i forum VW-forum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2018-07-09, 21:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin