Resultat 1 till 3 av 3
  1. #1

    Reg.datum
    aug 2020
    Namn
    Göran Burman
    Ort
    Spånga
    Inlägg
    3

    Reservdäck till Passat Alltrack 2017

    Hej, jag skulle vilja ha ett reservdäck istället för lagningssatsen som är standard i min Passat Alltrack 2017. Tänker i första hand på ett däck av "minityp" som tar mindre plats än ett fullstort så att det samtidigt går att sänka lastrumsgolvet vid behov. Någon som har ett sådant däck till sin Passat Alltrack? Var är det köpt? Tack. /Göran

  2. #2

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 885
    Citat Ursprungligen postat av Bugge68 Visa inlägg
    Hej, jag skulle vilja ha ett reservdäck istället för lagningssatsen som är standard i min Passat Alltrack 2017. Tänker i första hand på ett däck av "minityp" som tar mindre plats än ett fullstort så att det samtidigt går att sänka lastrumsgolvet vid behov. Någon som har ett sådant däck till sin Passat Alltrack? Var är det köpt? Tack. /Göran
    Jag har en likadan tråd fast till min Tiguan 2017 http://www.gtiklubben.nu/forum/showt...ght=Reservhjul
    Sök på onlineskrotarna. Men misstänker att det blir hos din VAG-handlare du måste köpa, kostar ca 2500:-
    Tänk på att du måste ha "skruven" också som håller hjulet på plats, kostar ca 150:- hos VAG.

  3. #3

    Reg.datum
    aug 2020
    Namn
    Göran Burman
    Ort
    Spånga
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av candyweiss Visa inlägg
    Jag har en likadan tråd fast till min Tiguan 2017 http://www.gtiklubben.nu/forum/showt...ght=Reservhjul
    Sök på onlineskrotarna. Men misstänker att det blir hos din VAG-handlare du måste köpa, kostar ca 2500:-
    Tänk på att du måste ha "skruven" också som håller hjulet på plats, kostar ca 150:- hos VAG.
    Hej, Tack för svaret och tipset. Då kollar jag vidare på on-line skrotarna eller kontaktar VAG.

Liknande ämnen

  1. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2022-05-15, 16:21
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2020-08-28, 16:02
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2020-04-06, 16:27
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2020-04-05, 00:46
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-10-19, 10:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin