Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 27 av 27
  1. #21

    Reg.datum
    dec 2007
    Namn
    Patrik L
    Ort
    Söder om Stockholm
    Inlägg
    749
    Passat är det rätt mkt problem med. Kolla vwpc.se så hittar du en hel del. Är ju folk som fått blåsor på nästan nya bilar. En bekant ska in med sin 2013 med 1400 mil på mätaren för omlack av alla dörrar...
    Drabbar mig veterligen Passat B6/B7, CC, Golf mk5/6, Tiguan och nu då Scirocco också. Sen även Skoda Yeti och Octavia av förra generationen.

  2. #22
    Ghost RS
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Amazonas Visa inlägg
    Passat är det rätt mkt problem med. Kolla vwpc.se så hittar du en hel del. Är ju folk som fått blåsor på nästan nya bilar. En bekant ska in med sin 2013 med 1400 mil på mätaren för omlack av alla dörrar...
    Drabbar mig veterligen Passat B6/B7, CC, Golf mk5/6, Tiguan och nu då Scirocco också. Sen även Skoda Yeti och Octavia av förra generationen.
    hmm låter skitskumt..
    Pratade med en polare som har bilfirma (som tar in & säljer mkt passat) och han kände till problemet men har själv inte sett någon av dom nyare modellerna med detta.
    Har haft Skoda i familjen sedan många år tillbaka och har inte haft några problem med rost/galvblåsor. (peppar peppar)

    Man blir ju livrädd nu ju

  3. #23

    Reg.datum
    dec 2007
    Namn
    Patrik L
    Ort
    Söder om Stockholm
    Inlägg
    749
    Verkar vara ett riktigt lotteri om man klarar sig eller inte. Men var ju lite trist att hitta blåsor på 4 av 5 bilar man tittat på när det gäller Roccorna.

  4. #24
    Ghost RS
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Amazonas Visa inlägg
    Verkar vara ett riktigt lotteri om man klarar sig eller inte. Men var ju lite trist att hitta blåsor på 4 av 5 bilar man tittat på när det gäller Roccorna.

    Ja det verkar vara som du säger ett riktigt lotto..
    OM det nu (peppar peppar) visar sig att det uppstår rost eller galvblåsor inom snar framtid på min nya bil så kommer jag gå bananas..

  5. #25

    Reg.datum
    maj 2011
    Namn
    Tobias Eriksson
    Ort
    Järna
    Inlägg
    148
    Min octavia ( antar att du syftade på min ) börjar få mer blåsor, upptäcker mer nu när jag har börjat handtvätta den.
    Skoda gör inget åt blåsorna. De säger bara att man ska riva upp blåsor och fylla i med lackstift. Blåsor finns på A3 och A6, vad jag har upptäckt iaf



    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  6. #26

    Reg.datum
    dec 2007
    Namn
    Patrik L
    Ort
    Söder om Stockholm
    Inlägg
    749
    Gick sådär att hålla sig ifrån VW... vart en Golf R i alla fall

  7. #27
    Ghost RS
    Gäst
    haha helt rätt
    Grattis till en grymt fin bil

Liknande ämnen

  1. Erfarenhet av Golf GTD MK6?
    Av Amazonas i forum VW-forum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2013-12-21, 23:54
  2. Erfarenhet av Golf 5 R32 ?
    Av AeroPlus i forum VW-forum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 16:21
  3. Erfarenhet av sveland bilförsäkring
    Av magnusT i forum VW-forum
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-22, 16:10
  4. Erfarenhet av att beställa ebay?
    Av passaten98 i forum VW-forum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 21:38
  5. Erfarenhet av FK Automotive på GTI 4
    Av fjojnt i forum VW-forum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 22:24

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin