Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 63 av 63
  1. #61

    Reg.datum
    feb 2012
    Namn
    Ola
    Ort
    Lomma
    Inlägg
    564
    Jag har hjälpt Stertman få tag på Haldexkit så ni kan vända er dit för köp nu...

  2. #62

    Reg.datum
    feb 2012
    Namn
    Ola
    Ort
    Lomma
    Inlägg
    564
    Citat Ursprungligen postat av Gasekke Visa inlägg
    Nu är haldex updaten på plats , mkt tacksam mekning trots en i stort sett obefintlig vektygspark där vi höll hus blev man ju knappt smutsig om fingrarna .
    Mkt smidigt med tillgång till lyft. Tack lillen för hjälpen med lyft, nu är det bara är klura ut vars tusan kabeln till haldexen går upp i bilen så man kan hitta en lämplig genomföring så fjärrstyrningen kan monteras också nu körs den bara i racemode. Men iofs var det den jag var ute efter men det ska sättas dit alltihop då jag tror det blir lättare att märka skillnaden mellan de olika stegen som finns ifall någon annan funderar på att köpa ett kit.
    Men roligare att köra blev den synd bara på ESP helv***.....
    Ska finnas en gummigenomföring bakom tanken som ska rymma även haldexsladden har jag sett.

    Se genomföringen här:
    http://forums.vwvortex.com/showthrea...Receiver/page2
    Senast redigerad av firefreak den 2013-02-24 klockan 11:28.

  3. #63

    Reg.datum
    jun 2012
    Namn
    Henke
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    288
    Gammal tråd?
    Har plötsligt blivit nyfiken på en sådan här, den trådlösa som finns nu, då jag efter ett par banträffar undrar om det är en fwd eller awd jag kör .

    Fick ni köpt någon box? Någon som mätt bantider före och efter? Antar att man borde kunna förbättra en del tider också, förutom bättre dagligkörning.

    Mvh

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-10-22, 10:28
  2. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 22:26
  3. Finns "znabb" här?
    Av NeXeN i forum VW-forum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 12:24
  4. Finns det "små" Ljuddämpare
    Av Cullberg i forum VW-forum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 09:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin