Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    Miche N
    Gäst

    Erfarenheter av falgkungen.se nån?

    Funderar på att beställa en uppsättning Ronal Turbo från falgkungen.se.
    Nån som handlat där förut?Har aldrig hört talas om företaget innan,o jag har inte lust att vänta halva sommaren på fälgarna...
    Mvh/Miche

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Har aldrig hört talas om det företaget ens!?

  3. #3
    tjipp
    Gäst
    Barbapappa här på forumet har varit där! (finns i storås Angered) även han var väl sugen på "turbosar" om jag inte missminner mig!
    Jag har åkt förbi några ggr! =)

  4. #4
    Barbapappa
    Gäst
    Tjoho. Jo jag var faktiskt där i går och letade efter han som hade firman utan resultat. ;-) Det hela började med att jag får nån månad sen såg en tråd här på forumet om att han hade sådana hjul att sälja, så jag gick in på hemsidan och där stod det att man skulle skicka mail om man ville ha info om saker och ting, inga samtal typ... Skickade ett mail och har inte fått nåt tillbaks.

    Men igår var jag där som sagt. Jag lämnade en lapp hos han som jobbade på bilverkstan som han hyr in sig hos med mina önskemål och skrev att han skulle ringa upp, kvart över 6 fick jag ett samtal. Då kom vi fram till att han skulle kolla om han kunde få tag i en uppsättning från düskland och återkomma under morgondagen medmer info, men idag har han då inte ringt. Han ville även att man skulle förskottsbetala fälgarna till honom om man skulle beställa...

    Det kändes som att om han var svår att få tag på nu innan man ens har beställt fälgar så lär han ju inte bli lättare att få tag på när man har gett honom pengar? ;-D

  5. #5
    Miche N
    Gäst
    Hehe,ja d kändes som att d skulle va ett sånt ställe...har åxå mejlat utan att fått svar...

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mikael Blomqvist
    Ort
    Trosa
    Inlägg
    276
    Jag skulle leta på e-bay
    http://search.ebay.de/search/search....rbo&category0=

    För antagligen så beställer han dom från tyskland . Tjäna pengar på att själv ta hem dom från deutchland. Jag har köpt mycket grejjer till mina 2 Golfar och visst , vissa grejjer har väl tagit tid men jag har fått allt jag köpt. Jag tror inte det kommer att ta längre tid för dig än vad det gör för honom.Och sen när dom inte är nåbara så verkar det inte seriöst.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin