Sök:
Typ: Inlägg; Användare: Sn00k
Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.
-
2026-03-22, 14:24
- Svar
- 3
- Visningar
- 855
Låter som att termostaten läcker, jättevanligt på...
Låter som att termostaten läcker, jättevanligt på dessa.
Är bilen utrustad med dieselvärmare?
Temperaturen når aldrig 90°, utan det du ser beror på att mätaren är "fulkalibrerad" från fabrik så...
Resultat 1 till 1 av 1





