Skulle svara nej på den frågan.
/ Per
Utskriftsvy
Det har inte varit tillåtet med passagerare tidigare i alla fall, så jag skulle tippa på att det inte är tillåtet i år heller.
Bara jag som börjar få panik över väderprognosen?
Jag blir tyvärr hemma... :-(
Är det inte om den instruktör kör bilen och man åker ?
Jag har då inte sett nån instruktör på Bug Run nån gång???
Jag har varit på Bug Run i 11 år nu o det är väldigt roligt. Men efter att ha kollat i tidsschemat för årets träff blir jag lite besviken. Dom hyr banan i näsatn 3 dagar och den smmanlagda tiden för bankörning är om jag räknat rätt bara 2 timmar!!!
Förra året var det väl ett banpass på fredagen också? Tyvärr kan jag bara vara där på fredagen o söndagen, alltså kan jag köra max 35 min om allt flyter på bra.
Ja väldigt lite banåka blir det =(
Iår hyr dem inte banan på fredagen , förra året gjordes det bara för att det var 25 jubileum då.
Visst tråkigt med lite bantid , men det är många evenemang som skall få tid , dragrace, beetle cup mm
Man har kunnat vinna ett pass med någon instuktör vissa år.
Inte många semesterdagar kvar nu till de e dax att åka mot mantorp! HEHE!
Nu har jag fått svar från Bugrunners
Citat:
Hej,
Nej. passagerare gäller inte för vem som helst. Det gäller endast de specialbyggda bilarna som
Beetle-teamet har med sig. De har bur och rallystolar.
Mvh
Dag
Bug Run
Om de komprimerade Beetle Cup & "cigarracingen" lite som ändå inte är speciellt upphätsande skulle det bli mer tid över. Kanske skulle det till och med kapa bort halva strippenprogremmet så blir det rättvist.
Men som det ser ut nu blir det väl att ta till pilsnern istället då!?
Någon som känner paniken kommandes krypande?
;)
Inte alls...hehe