Har inte hänt så mycket med passaten under ett par månader nu , har stått rätt stilla sedan senaste xenonprojektet.
Besiktade den UA tidigare i december & så har jag fått en kinkig bagagelucka på halsen som inte alltid vill det jag vill.......öppna.
Man får öppna den med nyckeln. (förmodligen en trött kista eller låslist)
Jo.....jag har hottat upp/förpestat den med en wounderbaum diskret monterat bakom baslådan sedan min yngste son släppte en rejäl julklapp i sin mobila toalett en bit hemmfrån under julhelgen.
Börjar snart knega igen efter 4,5månads marktjänst hemma & då måste jag ta mig i kragen och kolla upp bagaget samt ge bilen en redig tvätt och service.
Sen börjar man även att bygga upp kassan ,våren kommer in på knuten och då måste man ju hitta på något tokigt att smeta på bilen alt någon tokig bil att smeta på när det kliar i fingrarna.
Är rejält sugen på någon form av MK1:a igen , något enkelt att pilla med när andan faller på.
Passaten känns som färdig för tillfället , känns som att jag fått till den som jag vill ha den.
Iofs kan det ändras ganska snabbt det också , behövs ju bara att man ramlar över någon tokig ide.
Är dyrt att vara på flykt från arbetsmarknaden brukar jag säga.;-)