Hej.
Har varit inne nu och jämfört och som sagt så hade jag ju själv valt till "Automatiskt infällbara backspeglar med markbelysning" på Golfen jag hade. Kollar man den koden så står det dessutom att backspegelhusen i det paketet har "Memory function". Så på Golfen jag hade så lär det ju garanterat varit så att funktionen ingick i det paketet. Detta paketet finns idag även att välja till på Sciroccon, men det fanns inte att välja när jag beställde min Scirocco R på kampanjen som var i vintras. Men jag utgick från att det där med automatiskt nedfällbar högerspegel måste väl ändå vara standard på en såpass dyr bil. Men tydligen inte hehe. Anledningen till att jag tog upp frågan i just denna tråden är att det är ju fler här som köpte Scirocco på just själva kampanjen och det hade varit väldigt intressant att veta om dom har funktionen eller inte... Finns inte funktionen så spelar det ingen större roll, men om andra har det på sin "kampanjbil" så känns det ju lite konstigare att den inte skulle finnas på min.