Sen behöver du bara lacka bilen vit åxå..he he
http://www.sport-wheels.de/html/pic_...1140016293.jpg
Klicka på bilderna för förstoring bara
MVH
Utskriftsvy
Sen behöver du bara lacka bilen vit åxå..he he
Klicka på bilderna för förstoring bara
MVH
Det kommer bli kanon på din svarta =)
Ja den hemsidan är snyggt gjord.Klass på det hela
Only class will do!
Då va det dax för en uppdatering samt en sammanställning av vad som ska hända inom den närmsta tiden!
- Edition 30 frontläpp från VAG
- Edition 30 sidokjolar från VAG
- Edition 30 bakdel från VAG
- Lackering av samtliga delar i magic black
- Nya bromsköldar
- Oken ska slipas helt släta och lackas om i "porsche" rött
- Mörktonade (svarta) blinkers på sidospeglarna från in.pro.
- Eta Beta-Tettsut 8x20
- Pirelli Zero Nero däck 225/30-20
Var det inte du som inte skulle göra något med det yttre???
Men Edition 30 delarna tycker jag är ett MYCKET bra val.
Kommer synas att något är gjort med bilen men man kan inte säga exakt vad. det är sådan styling jag gillar..
Kommer bli ruskigt snyggt,Edition 30 fick en att få sug på en Golf Va,så din bil lär bli klockren då det är på.
Ska bli kul att få se den då den e klar
Det kommer bli skit bra med ed30 prylarna! Har du kollat vad det kommer kosta eller? Har du länk till fälgarna föresten?
Hehe yea that´s me who said that :) Ibland / oftast blir det aldrig som man tänkt sig..
Det kommer nog bli riktigt bra, golf femmorna ska vara nerlackade blir speciellt bra med Edition 30 delarna eftersom de är grundande från fabrik så det blir en fin finnish när lacken kommer på!
Efter detta ingrepp kan jag lova att det inte blir mer på utsidan, lägger mer kraft på att kolla ut lite grejer till motorummet sen!
Vad det kostar vet jag inte riktigt än men det får jag nog reda på så småningom, lägger upp siffrorna här då när jag får dom!
Här har du en länk till fälgarna:
(det är just de måtten på bilderna som jag ska ha)
Ja en edition 30 vill alla ha. he he...
Det blir snyggt paket på din svarta
Nu börjar det ta lite fart med alla grejer, allt är inlämnat till lack så de ska hämtas på måndag, däcken kom i tisdags och även fälgarna är hemma....
Återkommer med nyare info senare!
Väntar med spänning på resultatet,, ta gärna lite bilder under tiden också =)
Nu har det gått lite snabbare framåt...fick tid att lämna in bilen idag faktiskt så kunde jag hämta den på onsdag, då ska även de nya fälgarna på! Hämtade även alla delar från lack idag med och lämnade på VAG för montering. Är riktigt nöjd med resultatet från lacken! Kommer upp bilder inom kort på allt!
Lämnade även mina nya blinkers för montering samtidigt som allt de andra!
Det e onsdag nu jag vill se bilder hehe
Tyvärr så släppte inte Din Bil (VAG) min bil idag... Jag lämnade ju in bilen så de kunde ta den när det kom en lucka någonstans dessa två dagarna så slapp jag vänta i 1 månad på en verkstadstid. Så antaligen får jag den imorgon om jag har lite flyt!
Däcken och fälgarna är iallafall startklara på firman så det är bara att montera!
Jag återkommer imorgon!