[QUOTE=Sjove;187118]Jag har inte köp mitt party tält än så jag lovar inget...
Men då tar jag med. Så strunta du i det Sjove.
Utskriftsvy
[QUOTE=Sjove;187118]Jag har inte köp mitt party tält än så jag lovar inget...
Men då tar jag med. Så strunta du i det Sjove.
Hej!
Tänker inte åka upp detta året också, utan att ha nån att cruisea med och känna mig totalt vilsen i regnet, så jag fixar Kaffe och en kokare, och hänger med er i Helgen då?
(Alla mina vänner rynkar på näsan och undrar vad BugRun är, när jag nämnar det)
Är det någon som ska köra på torsdagen? Jag anpassar mig efter tid, hade varit kul om vi kunde bli ett par stycken...?
Skicka gärna ett sms om du ska köra torsdagen, jag kör från Bjuv/Hyllinge/Helsingborg 0709-300373
Klart du är välkommen klul med flera glada skåningar.
Vad jag vet så ska Jonas I kör på torsdag morgon upp kan säkert mötas upp dig vid Örkelljunga som vi brukar ha som samlingspunkt, När slutar du imorgon på jobbet?
De flesta av oss kör upp redan imorgon och kommer samlas vis Skåneporten där vid McD ca kl 1700-1720
Som sagt kommer jag att köra torsdag morgon/förmiddag. Det beror på när vi är färdigpackade. Skulle gissa att jag lämnar Kristianstad ca kl10.
Gött! Kul att ni inte är rädda för eremiten...
Ingen mer som vill samsas om en tid, så satsar jag på efter lunch, så att jag hinner tvätta av åbäket och ta en liten sovmorgon...
Så, om inga fler ska med, så kan du väl skicka ett sms eller ringa när du kör, så möter jag upp antingen vid HBG södra eller Hyllinge.
Inga fler...?
Bifogad fil 2308
Bifogad fil 2309
Så gott som redo för avfärd. Drar imorrn EM.
Kör du camp skåne/Gti klubben camp iår med Thor?
du tar baren med dig!!! =)
Vi får kanske göra en mobil bar, hmm om vi tejpar ett bord på Bert rygg tror du det kan fungera