Undrar detsamma :)
Utskriftsvy
Annonsen har varit ute ett bra tag. Även jag ställer mig i skaran av undrande människor.
Nja, jag tänkte göra det. Men har ångrat mig och behåller den. Den är riktigt grym nu när vintern äntligen kommit =) Bilen växer för var dag jag kör den nu tycker jag. Men jag är alltid öppen för nya förslag på bilfronten =)
RS3an ser lovande ut dock ;)
Nån som vet om det kommit stänklappar (fram) till R ??
Kan hålla med om att RS3:an väcker habegär trots att den är en gammal modell i grunden. Vore inte helt fel med en ylande femma ;)
Kanske R kommer med 5a i slutet =)
Då lägger jag en order omgående!
Bort.
Såg att man kunde beställa färddator premium för 2000kr till Golf R nu.
Någon som vet något mera om den förutom att den har färg display.
nya menyer?
färg display? Fy nej. Det känns bara fel om inte den visas i t ex en rcd 510.
Tycker in färgdisplay inte har nått att göra i mätarhuset.
Tänkte på det här med stänklapparna fram på en R. Borde det inte passa med stänklappar från en GTI?
Stänklappar från gti passar inte eftersom R har en typ av sidokjol som gti inte har .
Men såna "rallylappar" då, typ såna Sparco ? Borde väl gå att lösa på nåt vis så man har för vintertid iaf...
Vad kör folk med för ET på fälgarna?
Nån som kört med ET35? är väll ET47-50 original?
Vi provade med et38 på en R32, har ungefär samma som R och GTI mkVI, och det blev inte bra. 18x8" bredd på dem. Stack ut för mycket utanför skärmen..
Vad ska man betala för en begagnad Golf R DSG -10 med ca 2-3000 mil?
Värdeminskningen är brutal de första åren för alla nya bilar. Golf R är en ganska ny modell och kanske står sig lite bättre än genomsnittet. Jag skulle säga ungefär som Crille82, dvs ca 15-20 % under bruttonypris förutsatt att bilen är i fint skick och normalt utrustad (typiskt 290-315 tkr beroende på skick, miltal och utrustning).