Är det någon skillnad på fredagens "bankörning" mot lördagens och söndagens "banracing"?
Jag skulle ev behöva prova på mantorp lite så man kan försvara vwflaggan i timeattack :)
Utskriftsvy
Är det någon skillnad på fredagens "bankörning" mot lördagens och söndagens "banracing"?
Jag skulle ev behöva prova på mantorp lite så man kan försvara vwflaggan i timeattack :)
Det var nog en övertolking från min sida (hoppas jag). Tolkade "quiet at 20:00" som att då ska alla sova. Eftersom jag upplevt campingen som väldigt lugn och tyst så kan man ju fråga sig hur mycket tystare det kan bli. Blir man väckt av syrsor så kanske hotell är lämpligare (om ens det).
Ursäkta, ville inte låta gnällig i tråden :)
Bugrun är en fest, sova kan man göra hemma! ;) världens bästa sådan..
Alltså jag instämmer , lite fest får man ju ta men jag har då aldrig varit störd.
Det mest störande av allt är ju när man råkar bo under en högtalare till speakern.
När han börjar gapa på morgonen då är man ganska less :p
Men vad vet man de kanske inte får vara kul?
Undrar vad Mantorp och Bug Run är ute efter?
Gatebil är ju ett jäkla svineri på och där är det hej å hå.
Bug Run är ju väldans skötsamt ändå och så.
Helt sant:)
Det har tidigare varit 3-kilometersbanan på lördag och ifjol Fredag för att bara köra 2 km på Söndagen.
Men iår körs 3km varje dag verkar det som, annars är det ingen skillnad mer än att lördagen även har 2 bilar för medåkning.
Vilka åker från Stockholm? Jag och en till grön etta börjar vår resa vid 08.00 på lördag.
Mvh Bobby
Jag rullar runt lunch på fre från sthlm :)
Jag rullar fredag runt 07:30 från Uppsala....
Vi kommer nog ikapp varandra längs med vägen =)
Är det någon som kan ta med sig lite grejer från pp3 nick här på forumet till br? Han bor i sthlm nånstans?
Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Det enda som jag störde mig på på lugna campingen var den jävla generatorn som var igång hela natten, hade lust o klippa slangen på den :mad:
Trots att jag inte har någon extrembil blev jag väldigt sugen på att göra ett sånt där effekttest med rullande landsväg. Någon som varit med tidigare som kan informera mig om hur hårt tryck det brukar vara för att få en plats till det? Jag kommer att vara på plats på Söndagen om det har någon betydelse. :)
Har gjort effekttest 2ggr och ett tips är att vara där när de öppnar för det blir snabbt uppfylt. Jag har dock blivit ägd 2ggr när jag drog dit och trodde de öppnade 8.00 (NGK huset) men tydligen så var det inte det (dåligt med information som vanligt). Tror det var 9 eller nått, nån får gärna dela den exakta tiden.
Det är tre raders kö på gräset utanför entren nu rapporterar dom som åkte inatt.... :D
Jag o sambon åker nu. Så ser en grå golf med husvagn bakom så håll undan B-)
Ja, för jag vill inte åka över åkern i min bil... Då kan det ju ta i under...
Kl 06.00 rullar jag från Södertälje på lördag morgon. Där sket sig den sovmorgonen rejäl.
Men men ! vad gör man inte för att hinna ner till besiktningen. Det är ju banan som lockar som faan.;)
Just nu kl 19 är det 6 köer in
Fick avbryta min Bugrun resa i förtid, kom till Landvetter, en halvtimma försenad minst och snittfart 50-60 på motorväg. Gör ev. nytt försök imorgonbitti om det inte utlovas monsunregn, galnaste regnandet jag sett.
Dum fråga kanske, men är det så att man endast kan köpa endagsbiljett på söndag? blir ju lite svettigt med 500:- i inträde imorgon annars..
På tal om priser - kan man inte köpa endagsbiljett för lördag bara?
Mvh Bobby
Det jag läst så finns dagsbiljett endast på söndagen! Eftersom man kan sova över på området blir det svårt att kasta ut/hitta en person som då skulle köpt endags biljett...
Är det någon som kan tänka sig att ta med sig en glasfiberhuv ner till Bugrun från Stockholm? Jag skulle bli väldigt tacksam om det gick att lösa på något sätt. Huven finns i södra sthlm inte långt ifrån E4an.
Pma mig dina kontaktuppgifter om du kan hjälpa mig!
Jag och tre till möts vid Station Skärhomen (Södergående), vi åker vid 09.00 mot Buggen.
Fredrik
Nej det blir nog bara utställning, har sonen med, blir lite tråkigt för honom om jag skall ranta runt banan.
Fredrik
Tack alla berörda för en (ganska) trevlig helg på Mantorp.
Jag blev förkyld som attan redan i Fredags så hade inte ork till allt.
Kul däremot att jag tog hem jämnaste tid i RS-banan med 0.06 sekunder!
Grattis till flera i klubben som fick pris för sina bilar!
Ingen som har kort på vinnarbilarna? Kändes skumt att inte va på plats för första gången på 10 år...
Sent from my Lenovo K900_ROW using Tapatalk
Kul iår igen, eller för jävla kul iår igen. Kul att träffa folk från klubben och snacka lite skit. Bugrun is the shit, och kul med nya ansikten.
Tack för en mycket bra helg. Trots att jag körde hem tidigt på söndagen.
En grej jag tänkt på innan, varför så lite företags-montrar med tanke på antalet deltagare?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
jag saknade oxå fler säljare från diverse styling butiker, förra året var det fler, med bra utbud av div strålkastare, lampor osv osv
men i år när jag är ute efter ett par snygga baklampor till min nya mk2a så finns det inte en ända som säljer
Men tackar alla för en i vanlig ordning trevlig helg