Slettet
Utskriftsvy
Slettet
Nähä du Lillen, mig lurar du inte, jag vet att det kommit hem div trevliga paket till din bil trots postens goda försök att hindra utlämningen av dem ;) =D.
Till veckan får vi göra ett ryck med mitt idiot projekt så den kan få lämna pallbocksstadiet någon gång.
Får ta fram stora piskan så du pallrar dig iväg och skottar fram ett par bakre fjäderben från en Golf2 så jag får fortsätta mitt "frankensteinsmonster" pillrande.
Den består nu av delar från div Bmw-seat-volvo-audi-mercedes + div eftermarknadsskrot så lite golfprylar passar säkert enligt principen ALLT är bolt-on det handlar bara om vilja..
Slettet
Lådtrimmare Jepp! Så här såg det ut sist jag fick lådor.
Köper inte alla trim på pall??
Slettet
Helsike vad lite det mekas just nu... Det här duger inte Jocke vi får skruva upp tempot lite igen
bara mitt vardagskaos ger med sig lite känns som att jag är bromsklossen just nu.....
Slettet
Och nu är vi snart månader efter... Dags att ta ta tag i saker så det blir ngt gjort!
Slettet
Slettet
Slettet
Slettet
Slettet
Slettet
Slettet
Slettet
Justerade med vals eller våld? Vi justerade nästan oljetråg idag :P
Slettet
Har ju en om du behlver låna? Kan skicka ner den med en kollega om du ids möta upp på natten, annars kanske jag åker ner till umeå till den 17:e
Slettet
Se där!Citat:
Påställd!
Skärmkanter justerade
Lär bli en del skrap i sommar......typ.
Iaf så är premiärturen nu körd och ägaren ganska nöjd!
Bugrun nästa! :)
Mhm......:)Citat:
Vi justerade nästan oljetråg idag :P
Slettet
Slettet
Slettet
Slettet
Ha ha, det måste ha varit världsårsbästa i att tappa inspiration i går för dig Jocke?
Till garaget med ett leende hissa upp lossa hjul bryta ihop =D åka hem..
Stabilt jobb, men det är ju flera dagar kvar så det där fixas.
Erik
Samma fransos som på min kanske...
Samma problem på höger länkarm.
Slettet
Och nyss blev det ännu värre för lillen... Tänka sig bara att ta in ett fordon i mitt garage leder till att jävelskapet ökar i kvadrat..
Men över till dig med svar på det jocke :P
Kan det bli ett alternativt fordonsval helt plötsligt.....?
Slettet
"Det är inte över förrän den feta damen sjunger!"Citat:
Bara att bryta ihop och komma igen nu då.
Ja ä int bitter ja int!
Bryt ihop och kom igen! :)
Slettet