-
Nu låter stereon riktigt bra , Montera ett batteri 255ah o en 1farads kondensator så blev ljudet mycket klarare o kraftigare.
Vi har även klätt lite mer skin.
http://i273.photobucket.com/albums/j...103standar.jpg
Lacken får vara som den är det är ett arbetsfordon inget utställnings bil..
-
-
Hur går de för dig min vän???
-
Det går bra,,, håller på att tillverka ett nytt innertak i svart skin. En gti ska ha svart innertak eller hur? O koppla in lite mera multimedia.. själv då hur hur går det? blir det buss till BR?
-
Nej de blir ingen buss tyvärr men kanske en Helt ny fetball Caddy maxi eller en jättefin Golf cab eller en ganska hårig Passat.. Vi får se..
-
-
Det artar sig, snyggt jobbat!
-
Fattar inte hur du hinner allt.
Massa projekt , jobb , damp & dessutom tid att fara på träff =)
Imponerad igen.
Blir kanonbra det där.
I år kanske man slipper se folk få fingrarna i nån "james bond pryl som snurrar" i alla fall?
-
Har nu renoverat min motor , bytt alla kolvringar o packningar , Men efter monterat motorn i gen så starta den o gick upp på mellan 2-3000varv sen dog den. fel sökte ett par timmar var dag i en vecka . Fick goda råd av Caddyman men hitta inget.Har mätt upp allt som går att mätta upp. Till sist mät jag upp bränsle flöde / tryck o märkte något inte var rätt.
För lågt bränsle tryck(bränsle pumpen slut) det är inte det första man börjar leta på när man har haft nere hela motorn i tusen bitar så nu sitter det en 044 pump så nu får den bränsle som den ska 2,5bar.
Motorn går jätte fint , den ryker inget .
Men efter motorn ståt på tomgång 5min så glöder alla fyra avgas böjarna närmast topparna ska det vara så?
-
låter som att tändningen står för sent..
-
Hade fel på stroblampan så nu är den färdig för bug run
Är i dag besiktgad med blankt paper......