Preliminär avresa för min del blir kring lunch, med en snabb avstickare i nyköping för avlämning av sambo.. Men preliminärt kan vi ju säga 12 vid statoil skärholmen?
Utskriftsvy
Preliminär avresa för min del blir kring lunch, med en snabb avstickare i nyköping för avlämning av sambo.. Men preliminärt kan vi ju säga 12 vid statoil skärholmen?
Jäklar, avresa för 08-regionen redan vid onsdag lunch med andra ord?
Då ansluter jag kanske "förtrupp norrbotten" till region Stockholm då.
Ska bara lösa ledigt, men funderar på att rulla bort efter jobbet på torsdagen då.
Jag rullar från stockholm tidigt lö morgon om nån har liknande ideer...
Fredrik
Jag ska försöka ta mig dit med min pärla Elin OtRimmad
Blir nog inte förns på Fredagen isf, då jag den 29e börjar på nytt jobb å vill jobba in mig innan jag kommer å gnäller om ledighet!
Jag utgår från Halmstad Fre eftermiddag eller Lördag morgon beroende på arbetstider.
Ngn mer som ska dit med en otrimmad MK6 .:R?
Ojag kommer inte i år heller.
P.G.A svårt sjuk,
Om det är någon som åker ifrån Halmstad med omnejd fredag eftermiddag alternativt lördag morgon tar jag/vi gärna följe. Och om någon gtiklubben medlem har lite plats över när vi kommer fram parkerar vi gärna där, sålänge det inte är på party campingen... ;-)
Tjena Mattias!
Jag åker från Laholm Lördag morgon.
Jag kan åka till Halmstad så åker vi tillsammans upp :)
Jag tänkte köra på fredag kväll. Tänkte ta grabben på 5 år med mig. Slår gärna följe med någon med liknande planer.
Bor utanför Lund ska kanske nämnas :-)