Jo absolut men parkera utanför. inte speciellt roligt med alla andra bilar som kör fram och tillbaka på området/campingen när man är där för att kolla VW.
Utskriftsvy
Jo absolut men parkera utanför. inte speciellt roligt med alla andra bilar som kör fram och tillbaka på området/campingen när man är där för att kolla VW.
Mitt tält gick sönder förra året så jag tänkte skaffa ett nytt:
http://www.klassiker.nu/sites/defaul...vw_talt_01.jpg
http://www.klassiker.nu/reportage/fo...altpinnar-1957
Ang andra bilar av annat fabrikat på Bug Run så fattar jag inte problemet, vem vill köra runt där inne med nåt annat än VW!?! ;)
Funderar fram och tillbaka... fredag-lördag... eller lördag-söndag...
fredag innebär ju att frugan får ta ledigt vilket känns dumt.
Händer det något på fredag som man inte borde missa?
Kan bli fredag kväll till söndag också, så slipper man åka tidigt :-)
Haha vilket häftigt!!
Jag förstår att dom inte vill ha andra bilmärken iom att träffen har växt sig så stor som den har gjort, Mantorp är inte hur stort som helst.
Dock så ser jag ett smärre problem för mig själv.
Jag har en golf som ska trailas ned bakom min lexus. Om lexusen ska stå utanför campingen så betyder det att jag måste ställa min dyra och stöldbegärliga biltrailer utanför området. Eller hur har det tänkts runt det?
tror lättast att få svar på den frågan är att maila Bugrunners
Bugrunners
Har du någon fråga?
Mejla, så försöker vi ge dig svar:
info@brg.se
om man skall tolka det dom sagt så gäller det väl dragbilar med.. annars blir det lite dubbelmoral tycker man.
jo men hallå!
Det går nog att ställa på lugna delen.......
ja d får vi hoppas ,mailat å frågat nu ,får man inte så slipper man åka upp i onödan
Banåkat brukar vara några pass på förmiddagen och säkert nått på eftermiddagen.
Därimellan massa formel vee och lite sånt.
Men det där kan säkert vår lille favoritjugge Andrej svara bättre på, men se till att byt bromsvätska för han är nitisk och låter sig inte mutas ens med beröring..
(sista var ett tråkigt internskämt..)
Hahaha =)
18 dagar kvar och motivationen saknas,ladda upp några goda motivations bilder till en
Sen är det idag en söndag och regnet har vräkt ner här snackar vi flashback 2010
Om det funkar med rörliga bilder och från annan träff, men minst lika motiverande,
så varsågod! (Händerna utanför fillingarna bara!)
VAG Event 2010
nån som fått eller sett årets tids planering?