Kommer plåga ur den nya med, Eventuellt kommer jag renovera den gamla så har jag en reserv =).
Bakslag direkt idag, motorn på skroten sitter fortfarande i bil, har jag tur så hinner dom plocka ur den till eftermiddag. =(
Utskriftsvy
Kommer plåga ur den nya med, Eventuellt kommer jag renovera den gamla så har jag en reserv =).
Bakslag direkt idag, motorn på skroten sitter fortfarande i bil, har jag tur så hinner dom plocka ur den till eftermiddag. =(
Vilken skrot är det? när jag var i hbg såg jag en a3 med samma motor som du har som gått nästan 23k mil :)
Hämtade spisen i Ronneby. När jag ringde dom i morse var den inte ens urplockad ur bilen, så jag fick vänta till eftermiddagen.
Bifogad fil 2198
Först rensa den på delar, sen blev det julbad! Hade inte fyra röda Dibidutter så det fick bli ett mk1 motorfäste i det sista röret =).
Bifogad fil 2199
Ny VAG original kamrem å pattenvump på plats! =)
Bifogad fil 2200
Sen lite besprutning som får torka över natten!
Bifogad fil 2201
SKa hämta lite packningar imorrn med så ska det monteras mer!
Snabba puckar, bra jobbat!
Flitens lampa har exploderat, bra jobbat!
Såja, den lever iallafall, nu får den stå ett tag och vila, dagas att åka till jobbet snart, sen ska lite småsaker på, såsom drivaxlarna, kopplingsvajer, sen ska det varmköras , bytas olja å luftas kylsystem bla.
http://www.youtube.com/watch?v=Aldpu...ature=youtu.be
:thumbup:
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jävlar vad du jobbar intensivt, snyggt jobbat!
(Då hinner du ju göra ett motorbyte åt mig med, ger dig fri tillgång utav mat och öl i garaget ;) )
Oj! Vart hitta du energin? jag känner mig helt värdelös! Inte varit i garaget på 2 dagar! Då de kommit massa annat ivägen och väntan på delar! :(
Röstar fortfarande på rosa motorblock.
;)
Via kranaprataren på mobilen...
Motorblocket är nu redan svart, men jag har ju dubbla uppsättningar av de flesta delar runt motorn nu ju ;-)
Skickat från mobiltelefon
Så Rosa it is ;)
Om man skulle.... Bara för att ;-)
Skickat från mobiltelefon
Såja, besiktigad!
ska sänka den igen och byta hjulen igen bara..
Hur mycket flytta du ner ratten? :)