Ny månadsträff på onsdag. Nu börjar mildare luft komma in och vi kan se fram emot att ta ut våra bilar på lite goa turer igen. Kom och prata bilar och vårsnack.
Ny månadsträff på onsdag. Nu börjar mildare luft komma in och vi kan se fram emot att ta ut våra bilar på lite goa turer igen. Kom och prata bilar och vårsnack.
Bara en påminnelse om kvällens träff. :D
jag kommer!
Jaha, då var det dags igen. På onsdag är det träff med bilarna. Samma tid och plats som vanligt. Ni är hjärtligt välkomna! ;)
Jag kommer! Är det fint väder åker jag Golf 2 :cool:
Det verkar bli fint väder, så det ser vi fram emot.
Glöm nu inte att det är träff ikväll, alla ni andra... ;)
Det finns en bilträff Hos Mellanders i Hällingsjö som alltid är första onsdagen i juni. Där samlas det massor av bilentusiaster plus att han själv har en samling fina gamla bilar som han brukar ställa ut i trädgården.
Här finns en länk: https://gmhk.se/node/38
Eftersom det är mycket människor som kommer dit så får vi åka lite tidigare än vanligt. Vi ändrar starten till 17:15. Det finns fika och mackor att köpa till självkostnadspris.
Det här är ett lite större arrangemang och vill man komma längre bortifrån än för en vanlig onsdagsträff, så är man givetvis välkommen. Vi startar från det vanliga stället vid Torpavallen, fast bara lite tidigare.
Är det någon som tänker komma med på onsdag trots att det är tidigt?
Är tyvärr upptagen vid den tiden
Rullar dit tänkte jag, men åker direkt ifrån jobbet dit
Då ses vi kanske där. Vädret är inte lika bra som det brukar vara, men det verkar lätta framåt eftermiddagen.
Det var trevligt. Regnet hade slutat precis lagom under eftermiddagen. Jag träffade Premis också på plats, även om han körde egen väg dit. Synd att inte fler hängde på. Men det kommer fler såna träffar. Typ varje år vid den här tiden...
Vet ni vad? Det är ny månad igen, och därmed dags för månadsträff. På ondag kör vi kl. 19 på Max Torpavallen som vanligt.
Glöm inte bort morgondagens träff.
Jag kommer, har äntligen möjligheten. Vi ses imorgon