-
Ny månad och ny träff. Kom gärna på onsdag och träffa oss andra bilnördar. Som det ser ut just nu så verkar ju regnet ha dragit bort tills dess. Vi får se... :)
-
Jag kommer! Är vädret fint så åker jag Golf 2 :cool:
-
Denna veckan så lovar dom fint väder ända tills söndag. Så vi får verkligen hoppas på det. :)
-
-
Det blev lite trevligt snack som vanligt. Tack för at ni kom! :)
-
Förra månaden blev det aldig något för då var jag bortrest. Så nu är väl alla extra sugna på en liten träff igen. :D
På onsdag, samma tid och plats som vanligt.
-
-
-
Är det någon som har tid och ork att träffas på nyårsdagen? Vi kör iallafall så får vi se hur uppslutningen blir...
-
Det var ingen som skrev något förra veckan, och det var kanske inte lämpligaste dagen, så vi försöker igen denna veckan. Vi gör ett försök ikväll. Kom och tjöta lite VAG ikväll med oss andra tokar. :D
-
-
Ny månad och en ny chans att träffa nya biltokar. Eller gamla bekanta. På onsdag träffas vi vid Max Torpavallen som vanligt kl. 19.
-
Glöm inte bort kvällens träff. :)
-
-
Jag har förhinder så jag uteblir denna gång tyvärr.
-
Nu är det tid för ny träff. På onsdag så träffas vi igen och börjar se fram emot våren. :D
-
Glöm inte bort morgondagens träff.
-
Tänk på att våren närmar sig och det är torrt och fint idag. Perfekt för en träff med likasinnade. :)
-
-
Tråkigt!
Det var bara Fredrik och Freddy förutom jag själv. Men vi babblade och hade trevligt som vanligt. :)