Att sätta en 1.8T i en bil där den inte hör hemma har vi sett förut...
Att få den godkännd är inte nåt alla dock fixar...
Att få den att se ut som att den är fabriksbyggd är något jag i alla fall inte sett på denna nivån i alla fall!
Utskriftsvy
Att sätta en 1.8T i en bil där den inte hör hemma har vi sett förut...
Att få den godkännd är inte nåt alla dock fixar...
Att få den att se ut som att den är fabriksbyggd är något jag i alla fall inte sett på denna nivån i alla fall!
Ja, alla i Juryn var impade! Bra jobbat.
Händer inte mycket med Lupon nu men som vanligt så får jag tvätta fälgar...
Så det tänkte jag göra något åt!
Nu har jag beställt EBC Greenstuff belägg fram så får vi se om dom dammar så mycket mindre som det sägs.
I övrigt så ska Lupo på Vw/Audi-träff på lördag, få se om nån är intresserad och vill se den : )
Jo man skulle haft grafit-grå fälgar så hade man inte behövt tvätta som en dåre : )
Ska iaf bli kul att se om dom dammar mindre...
Igår fick man Lupon påkörd...
Nån sopa har tryckt in vä.bakskärm och smitit utan att lämna lapp.
Den ligger emot däcket som också är skuret så det behövs nytt.
Då undrar man ju bara hur folk tänker som bara sticker från platsen!?
Så här ser det ut nu då:
http://forumbilder.se/images/3b201122024PM6fce.jpg
Fy fan inte det lilla i heller... Lider med dig och bilen... Borde vara hängning på sånt...
Men va fan, man blir ju så jävla trött på folk, att dom kan med.
Hoppas det löser sig. Trist....
Inte det roligaste stället heller, en framskärm hade varit lättare..
Synd på den fina bilen, Lycka till!
Fan vad trisst Danne lider verkligen med dig! hoppas det löser sig med försäkringsbolag å sånt skit som kan vara struligt som fan :S
Tack allihop!
Jag tror det löser sig med förs.bolag och sånt men det är iaf surt att det inte är nån som tar på sig
det dom orsakat...
Har gjort en polisanmälan idag och dom har t.o.m varit och tittat på och fotat skadorna.
Nu ska jag bara försöka lura våran Plåtverktad på jobbet så dom tar in den fort och får iväg den på lack.
kan du ju passa på och byta bakskärmar till GTI ;) lycka till annars. tråkigt sånt här. bytte tak på min rx7a i vintras och har redan fått en liten bula.
De ska ju va "close racing" MEN va f_n, inte på en parkering!
vilka nötter de finns, suck.. var hände det någonstanns då Danne?
hoppas plåten fixar det snabbt nu bara ;)