Kan ju inte vara så jäkla svårt att hitta nån duktig svetsare?
Utskriftsvy
Kan ju inte vara så jäkla svårt att hitta nån duktig svetsare?
Hade hjälpt dig om det varit en vardags bil. men på en sådan här skall det ju vara hundra på och då känner jag att jag inte e rätt man för jobbet..
Min bror e duktig men han har aldrig tid tyvärr.. knappt tid med att hjälpa mig.. (familjen tar all hans lediga tid typ.. som för alla andra skulle jag tro.. )
Det är ju jättelätta grejer som vilken bilplåtis som helst ska kunna fixa eller? Fattar inte vad hans problem är....
varför inte bara prova själv å svetsa då..?
Skulle vara roligt att kunna men jag gjorde en övervägning innan.
Valde att inte köpa svets och allt vad det innebär.
Skulle ta för lång tid att få tänkte jag, men nu har det ju tagit lite tid ändå...=)
Fick dock ett mail nu från Henrik som finns här på forumet. Han känner Lasse och lovade att ringa honom imorgon och prata lite.
Ser verkligen fram emot att höra vad Lasse tänker göra.
ja hittar du ingen så kan du ju höra av dig.. Ja jobbar som bilplåtslagare dagtid/egen företagare
GO Köberg GO Köberg GOGo...
det finns många duktiga bilplåtslagare som inte har jobb. jag skulle gärna gjort jobbet åt dig. det var ju lätta saker för en bilplåtslagare. hade jag bara haft bättre plats och mer utrustning så. men det måste finnas någon närmare dig som är duktig och vill.
Lite lägesrapport.
Jag har fått ett svar från Lasse att jag kan hämta den nu och då kostar jobbet som är gjort 3000kr.
Då finns valet att låta någon annan göra färdigt bilen åt mig.
Men jag har inte hittat någon som kan göra det.
Ett annat alternativ som just nu känns väldigt lockande. Det är att sälja av ALLT till en och samma köpare. Jag hade fått två förfrågningar på detta innan men igår fick jag ett konkret bud på allt.
Jag har inte sagt jag men inte heller nej. Jag ska hem imorgon och räkna på hur mycket jag har lagt ut och se så jag inte gör en allt för stor förlust.
Hade ju gärna sett dig full följa detta projekt..
Men hoppas du väljer den bästa lösningen på det hela..
Ja det är lite trist faktiskt. Men den kommer bli fin när den är ihopmonterad.
Tyvär är den inte i mina ägor då... =(
Trist, Hade varit kul om du hade fått ihop den! Hop´pas du säljer den till någon i klubben bara?
Det viktigaste är att den hamnar i rätt händer...
Holmgren har ju en klar etta också! ;-D
EDIT: Skulle ha kollat den andra tråden innan jag skrev det jag gjorde!
Nu las en annons på Blocket in.
Får se om det finns något intresse av den.
Annars har jag inget val, då måste den byggas.
Äh, det är ingen som vill köpa den. Lika bra att ta bort annonsen och amiga färdigt :).
kan du länka till annonsen, hittar den inte...