Väldigt vit blev den ju... : )
Såg inte så illa ut iaf.
Ska ta och ringa herr Ridderstolpe imorrn och höra hur det går med bes. tror jag.
Väldigt vit blev den ju... : )
Såg inte så illa ut iaf.
Ska ta och ringa herr Ridderstolpe imorrn och höra hur det går med bes. tror jag.
De fälgarna passade ju helt underbart på bilen!!
ryktet säger ju att Norpan letar andra, köp!
Bakbromsarna syns knappt! :D
Tack tack! ;) Nja ja hoppar nog köp av dom hehe..
Bak bromsarna kanske inte syns, men dom känns :)
Då var vi ännu lite närmare målet!
Jag och Norpan åkte till västerås i dag för att få våra bilar slutbesiktade samt bullerprov utfört!
Allt gick kanon får båda och vi fick bra med beröm för bilarna.
Så nu har man bara reggning och vägning kvar av bilen innan den är typad och klar.
Fick en fin kommentar på mitt papper, Fantastiskt rolig bil , måste provas, Mycket bra bromsar /över 1G. så skrev Gustav R från SFRO.
Bara fixa tid för regbes nu då!
Grattis! Kul att det gick bra!
Grattis, kul att det gick som du hade tänkt dig!
Grattis bra gjort och kämpat av er båda.. =)
Bra kämpat "Lillkotten" ;)
Fick du visa leg? :P (hahahahha)
Grattis!
Det var ju väntat med fina betyg av er för både du o Tobbe bygger ju mkt fina bilar.
Dags för lite uppdate!
Har ju varit lite strul med reg,bes. När vi väl bokat tid så hade dom ingen som kunde utföra reg bes för ombyggt fordon på stationen här i stan. Efter att Norpan snackat lite med stations chefen så tryckte han in oss nu i veckan som tur är.
På onsdag gäller de. Vägning och regbes.
Men ja får inte vara med..
Sticker till södertälje på kurs hela veckan. Så lämnar bilen till min bror och Norpan som ska köra den till besiktningen! Bara hålla tummarna att de går vägen nu. Alla papper ligger klara och väntar.
Hoppas det går bra!
Jag med ! Bror och Norpan är där nu. sitter på kurs i södertälje..
Kan skvallra lite att Nicke är nog glad idag, allt gick väl som han ville kan man säga.