Var det bra passform på emblemet?
Steg2 låter inte helt fel =) skall bli roligt att höra vad du tycker om skillnaden sen!
Hur gick det att byta stereon från 500 till 510?
Var det enkelt, mycket att koda?
Utskriftsvy
Var det bra passform på emblemet?
Steg2 låter inte helt fel =) skall bli roligt att höra vad du tycker om skillnaden sen!
Hur gick det att byta stereon från 500 till 510?
Var det enkelt, mycket att koda?
Var hyfsad passform, fick putsa till plasten lite på en låsklack så passade fint.
Var enkelt själva bytet och att allt fungerade på RNS510'n men att få den att sluta tjata om att jag hade fel stereo var lite pyssel samt så monterande jag in VW orginal BT som Henrik.M hjälpte att koda in.
Blev snyggt med emblemet! Har du börjat med det bakre?
Då var det sista klar inför Bugrun :)
Nya klosar och skivor runtom monterade.
Och slangarna monterade samt tömt hela systemet och i med lite bättre och ny bromsvätska.
http://i980.photobucket.com/albums/a...n/f160b7e9.jpg
Riktigt kvick var den på banan med och lät gott:-)
Den gick riktigt trevligt den bilen, helt lagom effekt för motorvägstempo ;)
Hur känns bilden nu då?
Just kommit innanför dörrarna hemma :)
Tackar, är helt nöjd med ljudet.
Synd bara att jag inte fick testa rätt map på banan :(
Då det vart inställt på söndag, var ju först på lördag eftermidag jag fick in rätt mjukvara, innan dess så var det orginal mjukvara.
Riktigt bra, hade lite otur i början då mina spridare tydligen inte var i det bästa skick, åkte på ett byte :/
Men nu tuffar den på bra.
Mötte dig idag Merlinen, vid korsningen innan man kör överbron in till stan. Bilen ser bra ut och låter bra dessutom :)
Då har denna bil bytt ägare, fasten fredrik inte riktigt ville släppa taget :p
Flög upp till luleå i dag och gjorde upp köpet och påbörjade färden nedåt runt 17.30. 00.50 var jag framme i bollnäs som var mitt stopp i dag.
Kan bara berömma bilen, går som tåget :D
Blir att lägga om till sommardäck i morgon innan vidare färd hemmåt, man har ju kommit ned på sydligare breddgrader nu :p
Kommer slänga upp en egen tråd om bilen inom kort då man redan har börjat fundera på lite egna moddar och uppgraderingar.
Tack för en smidig affär, gå nu ner och förhandla lite med grabbarna på bilfirman fredrik så du får en ny bil att trösta dig med ;)
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Gick det bra att köra hemövers igår ?. Vi hadde ju som fått vår i övik också hade varit barmark i ca 2 vekcor... Så i lördags kom det en del snö igen suck.. :( :)
/mvh soyd
Hoppas du blir lika nöjd som jag var med den :)
Bara börja jaga nytt.
Hoppsan !
Gratulerar till köpet !
Men nu ska vi väl inte klaga på långkörningar från Norrland ;)
E ju precis runt hörnet ju...
Via kranaprataren på mobilen...