Va nån på scirocco forumet som köpte simons, har va grymt besviken på ljudet, tystare än original.....
Fredrik
Utskriftsvy
[QUOTE=Thorssa;185845]När du säger att det knappt lät godkänt, lät det lite eller lät det dåligt?
Som Sciroccogtx16v sa så lät det otroligt lite. blev väldigt besviken.. Fått höra att både Simons & Ferrita stryper nästan mer än original.. Däremot Millteks Cat-back låter GALET jäkla nice.. visst dyrare men värt VARENDA krona..
Kolla upp Remus grymt bra ljud! http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...olf+r&_sacat=0
Hej
Jag har installerat Ferrita turbo back på min R- och den har vakumstyrd avgasventil (avgasspjäll på ena utblåsen) men den är alltid öppen läge ska den vara så eller ska den bara öppna i S-läge? MVH tacksam för svar //SelmiR'
Har kört med Simons på en tidigare Golf och var väl inte direkt imponerad, märkte ingen större skillnad mot original. Kommer att hänga på ett catback från Milltek under våren på Polon.
Lyfter denna tråd lite eftersom jag blir R ägare imorgon. Är det fortfarande Milltek som gäller eller ska man kolla på annat? Från katten och bakåt som är intressant.
Fick min Milltek DP med cat från stertman motorsport idag, såg jäkligt trevligt ut, grym service å pris.
Inte ens nån anledning å leta på ebay
Jag är själv väldigt nöjd med Milltek Catback på min Edition 35 i alla fall.