får man undra vem som har fottat???
Utskriftsvy
får man undra vem som har fottat???
Tänkte bara berätta för er som var intresserade att mitt 349 kronors åkgräsklipparbatteri från biltema funkar riktigt bra! Laddas dock ur om bilen står still några veckor, men det är bara att kabla igång med ett annat batteri och låta ladda en liten stund så funkar det bra igen.
Det går ju att lösa med en huvudbrytare om man vill.
Fungerar riktigt bra, aldrig problem att starta på stan, men jag undviker förstås att starta med för nära mellanrum många gånger på raken i onödan.
http://images.fotopic.net/y6plt9.jpg
Har gått och blivit med supersprint extraktor nu :P
http://images.fotopic.net/yu8jjs.jpg
Va???
Ska du trimma?
Jag måste få ihop nån bil nu annars hinner jag inte med =)
Var hittade du det där då?
trimma o trimma, detta blir kanske det enda på länge, köptes på annons här på klubben (otroligt snabb affär, hade hämtat ca en timme efter annonsen kom ut).
Planen är att det ska kapas bort flänsarna och svetsas på en 20v fläns så småningom, dettaär till en mk2 16v. Passar inte så bra.
Gaah sabba ett finfint supersprint =O
ja, men vad gör man :P finns ju inga som passar på min.
Har idag vart o fläkt ut bilen till fömån för klubben på traktoråkern :P.
Slutade med att starttändkontakten sa upp sig, varken torkare fläkt eller automatiskt halvljus funkade på vägen hem. Få blir att fixa det under veckan.
Ska höja bilen några cm igen och göra ny hjulinställning i garaget inför rejsa träffen på sturup i helgen. Förhoppningsvis kommer jag över några roligare belägg med, annars får det bli org belägg igen.
Är det för bromsar du har manny? har tarox liggande till 16v nya
Det är g60, men jag är rätt säker på att 16v beläggen passar på, dom beläggen jag har på nu är biltema belägg som jag tänkte ha på vr6an en gång i tiden (trots att biltem inte har vr6 belägg :P)
Och jugo använde sina GTI 16v belägg till g60 skivorna.
Skicka gärna en bild på dom vettja :D. (och pris :P)
Ska försöka komma ihåg att kolla siffrorna. Men längden gav jag dig för längesen, minns inte var bara.
hehe bild vettifasen om jag tyar=) men ska inte damma farligt iaf lovade dom.
Gav strax under 1000:- när jag köpte dom nya för ngn månad sedan
Då var Tarox belägg beställda, samt en ny starttändkontakt så elen funkar som det ska igen.
Måste komma ihåg att höja bilen igen, samt ställa in framvagnen igen. Det får man göra efter varje körning känns det som :P.
Sås nu är bilen höjd igen 20mm fram och något mer bak, ser dock ut som en epatraktor... men vad gör man inte för att hålla sig på banan :P.
Trevligt med lite nya broms grejer ;)
Men varför inte köra samma höjd även på gata som du gör på bana?
Nog för att de finns mkt dryga vägbulor osv, kör sick sack så är de väl en baggis :)
Finns det något annat alternativ än att åka lågt??? =)