Ursprungligen postat av
Gasekke
Låter bra det Robin :)
jag åkte 1 fullgasrepa med racesoppa sedan strulade ngt tyvärr 12,49-176 som bäst.
Nej inga slicks åkte mönstrade regndäck STCC 24/61 17" ibland men den repan är jag osäker vad det var på men jag tror det var dem.
Tyskan gick istort sett lika fort med 19" org fick lite sämre 60fot men högre fart så ingen större skillnad.
JAg ser fram mot en jakt då, visst blir det LOBA 380 för dig? ska bli kul att se vad det kan gå med den turbon orkar med. Jag tror på en tid ner mot 12,XX-12,3 och kanske 180+ för dig iaf gör du ngt åt koppling o DSG mjukvara också?
Kul att ribban höjs och synd att alla event och snabba bilar "finns på fel del av sverige" men jag ska väl ut och jaga lite i sommar hoppas jag och JAG HATAR bara tanken på att bli frånåkt :) så ngt måste man väl hitta på för att hänga med.
Det finns nog en del kvar att hämta med K04:an och det kan gå ner mot 12,2 med den tror jag faktiskt, kanske lite lägre men då måste allt stämma från plattan och ut.
Sneglar på låd uppdatering i någon form då jag tror det finns tid att hämta i framförallt 60fot vid rakt fram åkning o det är ruskigt irriterande att den växlar lite hur som helst när man åker RS bana och aktiv körning på krokiga vägar.
(givetvis följs alltid samtliga trafikregler och fartskyltning då...)
Over and out / Erik