Precis vad jag sagt.
Utskriftsvy
tur att det klara sig så pass bra iallafall..
Snygga fälgar har du ialla fall..
Hur går det med mk1 gtin då? Börjar den bli lika snygg som min? ;)
Kanske det men det spelar inte någon som helst roll vilket moment man "ska" dra hjulbultarna idetta fallet. Bultarna var inte spända alls om du läser i texten. :P
Har du?
Hehe. Tack(?) :D. Den knallar o går, lite "slitage" har det tyvärr blivit. Men inget allvarligt.
Bytt ett hjullager, en styrled och olja plus filter på 1500mil. Spinner som en katt o tickar som en klocka.
I övrigt helt orginal med 15" BBS fälgar från mk2 GTI. Så snygg är den väl hehe.
1500 mil är ju längre än jag kört med min bil sen jag köpte den :)
Manny betar ju en 15-20mil per banträff så.....
Det plus gatåka gör en del mil.
Gött för den skall användas.
Och JA jag är avundsjuk på din bil =)
Hehe, ja det är min bruxis juh! :D. Ska användas. Den har rullat ca 31500 mil nu, and still going strong.
I fel tråd ja.
Men iaf.
Ja, Nu har banpremiären avklarats :D. gick vädigt bra men min depå-chef pekka ansåg att framfjädrarna var för mjuka, så där har jag ett litet projekt att ta tag i.
Annars gick det utmärkt. Var riktigt roligt! :D. Blev nog en 10 mil på banan.
Idag har jag och jugo haft en "fotosession" med våra bilar med hjälp av en bekant som är "proffsfotograf", det får man kalla sig om man har utrustning för typ 50 lök. Han ska bränna ut bilderna till oss i dagarna så ska vi se om det blev nåra bra bilder.
Nice! :D
Alltid lika kul att se bilder från dig! Se till att slänga ut dem här så vi får se på drömåket!
hehe tack, min egen kamera har sagt upp sig så bilder av mig kommer inte på ett tag. Han ska bara redigera lite bilder så kommer dom upp på nätet sen.
Måste bara förtydliga att banpremiären är för iår alltså :P
Äh, det blir nog bra..se åt han att snabba på det hela lite! :)
[QUOTE=Manny;47489]Ja, Nu har banpremiären avklarats :D. gick vädigt bra men min depå-chef pekka ansåg att framfjädrarna var för mjuka, så där har jag ett litet projekt att ta tag i.
Annars gick det utmärkt. Var riktigt roligt! :D. Blev nog en 10 mil på banan.
Skriv upp vad du har för fjädrar fram och bak längd mm så kan du höra av dig till mig så kan du få ett svar på hårdheten på nya fjädrar= Det får väl bli ban åkar fjädring hehe.
Själv så är nog min banåka över för i år för min höger armbåge samt hand är skrot så operation är att vänta.
Nu är det snart dags för besiktning.
Orginal luftfilter på, isolering på buren på plats. Tutknapp fixad.
Slängde på ett par orginal bakljus bara för att vara på säkra sidan. Inte särskilt snyggt men men...
http://images.fotopic.net/y61tth.jpg
Var inne o köpte ett skydd på VAG att ha under nummerskyltshållaren bak för att det inte ska repa igenom lacken med, skramlar lite mindre med:
http://images.fotopic.net/y61tte.jpg
Även fjädern till bromsregulatorn bak hoppade tillbaks för säkerhets skull.
Borde ju vara intressant för sbp att få in denna hehe
När är det dags då? lycka till
Har inte bokat tid ännu.