Håller med håller med =)
Hade liknande värme här med.......man liksom glömmer att det är 1meter snö nästan =)
Men jag har åxå hittat lite mekglädje.
Kör hårt nu när du ÄNTLIGEN kan glömma breddarproblemet.
Du har PM!
Utskriftsvy
Håller med håller med =)
Hade liknande värme här med.......man liksom glömmer att det är 1meter snö nästan =)
Men jag har åxå hittat lite mekglädje.
Kör hårt nu när du ÄNTLIGEN kan glömma breddarproblemet.
Du har PM!
Blir riktigt snygga linjer med dom breddarna, kämpa på!
björn använd G60.. ser ju ut som grisen annars..
hade det inte gått gjort ngt litet diskret och åkt med g60 frambreddare runt om? väntster fram-höger bak och höger fram-vänster bak visst och sedan modda lite så hade det ju blivit stiligt som fan och ändå breeeett=)
Så förbannat coolt, gillar bygget skarpt!!
detta är i mitt tycke det absolut häftigaste bygge i alla kategorier jag sett! helt i min smak!
Det ser ut att bli riktigt bra. Kan ju inget annat än att bli imponerad. Men är det inte lite synd att blanda in glasfiber???
Tar du emot "studiebesök", hade varit kul att se i verkligheten!!!
Ingen som har ett par bilder på vita mk2or med g60 paket. både målade och o målade g60 paket????
vore hemskt tacksam. :-)
Var har du köpt GF skärmbreddarna eller har du gjort dem själv?
Då var de bestämt............bilen såld!!!................NÄÄÄ då :)
Nä jag har bestämt att det blir g60 breddning nu, tills jag vet hur jag vill göra i framtiden!!
Idag fick jag ett samtal från bilsport, dom ringde för att kolla hur långt jag hade komit med bilen nu!! Jag svarade...JA DU.......bygget har tagit fart igen nu förra veckan, håller på att fixa lite fäste till diverse saker i motorrummet nu, kylare och IC återstår nu sen ska de målas...:-)
Verkligen roligt att se denna bilen live.
Måste vara ett med det bästa byggen jag sett. Jag gillar tanken med det hela.
Precis i min smak.
Önska stort lycka till med bygget och ligg i nu så du får den klar till BR....
ja nu sitter man i nyköping hela veckan o de drygt, vill hem o bygga nu!!!!:)
Någon som vet var man kan köpa universal kylare i alu???
Hur går det här då???
bilen borde väl vara klar nu ;)
summit har, jag ska beställa till min därifrån.
Då har man bläddrat igenom tråden igen och man är ju inte mindre imponerad denna
gången... Hur går det med bygget, inget skrivet på länge här nu!
Bilen kommit iväg på lack under sommaren?
Helt galet sjukt bygge....
Men jag är mäkta imponerad.
Hur har det gått med den?
//Micke
ja bilen e klar för spackling av karossen utvändigt, men intresset har svalnat för bilen så troligtvis kommer den läggas ut på annons antigen hel eller i delar snart.
Det hoppas jag inte att du gör..
Hur går det Jönsson?
bygget har kommit igån igen efter en "mindre" brand olycka! fått köpa en hel del nya delar till bilen, men hade det inte brunnit så hade bilen fortfarande stått under ett skynke (Stavning?) ,plus nu när man såg martys bil färdig så kom energin tillbax igen ;-)
uppd inom kort.
Vad Händer?
Är också nyfiken om det är någon aktivitet...
aktivitet finns men blir hela tiden bortdargen på andras projekt :(.
Man e rent för snäll men jag arbetar på min egen oxå hela tiden, ska spackla min breddning imorgon kväll så de blir färdigt sen e de bara att färdig ställa framskärmarna sen e karossen färdig för lack :)
rent mekaniskt så ska jag bygga en ny tank och korta kardanen sen e det mesta färdigt där oxå, lite små pill bara.
ja trodde ett tag du hade gett upp helt.. men nu kan ja pusta ut
händer inget på 3 veckor nu!!!! sitter under en palm i thailand o har de gött ;-)