Det där skulle jag med vilja göra med min låda. Men det får bli ett projekt i framtiden, skulle nog aldrig få ihop den igen så det är kanske lika bra att låta bli.
Men det är roligt att se när sådana som kan det gör det.
Utskriftsvy
Det där skulle jag med vilja göra med min låda. Men det får bli ett projekt i framtiden, skulle nog aldrig få ihop den igen så det är kanske lika bra att låta bli.
Men det är roligt att se när sådana som kan det gör det.
Det enda som är svårt i 020 och även 02A är att mäta in lager (Chimsa)...det och att man behöver lite olika låsrings tänger och en avdragare...sen är det som Lego=)
Fast iof tyckte jag oxå att det var svårt första gången...=)
Som sagt...ska ordna en lathund till detta...och sen ska jag försöka skaffa alla verktyg som behövs så man har i garaget för framtida behov ;-)
Fräck bil, lycka till :)
Tackar=) inte klar än dock..inte på långa vägar=)
Hur går det med mk1an Lars? hänt nått sedan sista updaten?
Nope...vi håller på att byta lokaler på jobbet så all "fri" tid går åt till att flytta verktyg och plocka bort allt av privat natur (sista tar myyyyycket tid =)=) )
Men det kommer..var så säker=) Corren hade ett glapp på 3 år...så detta går med ljuset hastighet i lars fart räknat=)
Vart ska det flytta då?
Byta lokaler helt eller bara flytta runt inne i huset.
Nåja märker väl det nästa gång jag är "där uppe".
Hallåj..
Scania har flyttat ut som grannar så vi har byggt en vägg rakt igenom..ena halva får nybilar andra halvan får LT (Lätt lastbilar).Så det är i huset kan man säga även om det är ett annat hus=)
Grymt skönt..nytt golv och ljust som f*n.
Liten update: Har ev fått tag på maskin som man skär mönster i däck med...bra att ha=)
Skickat pm om intresse finns.
Alltid lika kul när jobbet tar den mesta tiden. Hoppas projektet inte blir för långdraget bara.
113711141D och 171711113A 8BM beställda idag=)
Jasså! Du har beställt Golfboll och växelspaksdamask ;-)
=) jamenvisstserru!
Lite go saker ska man ha=)
ÅÅÅÅÅ va svårt det är att hålla sina pengar i styr=) Inte bra att vara inne på typ-17.de och titta...hjärnan går på högvarv=)=)
Pappa ledighet från och med 15 April...om det betyder att det blir mer gjort vette fan..men försöka ska jag=)
Jo...hatar att bli dragen mot nåt.
Skulle lätt kunna bränna 20000kr på den sidan..MEEEEEEEN det går inte..
Och sen blev det inte bättre när jag var och hämta en Ducati 916 åt en kompis...älskar Ducati...där har vi skönhet i sin renaste form*mmmm*
Imorgon åker BBS fälgarna på och allmän översyn..fast jag ska plocka isär roccan ochtydligen hjälpa min bror med sin skrot hög till S**B...*suck*..aldrig får man göra det man vill.
Bilder kommer imorgon!!=)
A just det...skall inte ha mina breddare sedan..utan vill ha den däringa lilla plast biten..nån som har?
Nån som vill köpa breddare (en lite defekt)??
Vet dock inte hur min bil ser ut under dessa breddare så om dom säljs innan bugrun är svårt att säga.
Jaha.
Vad har jag hittat på sen senaste besöket då??
Jag har dödat en Scirocco MK1...jo...så är det...inget jag e stolt över..Men kul var det ;-D
Here we go...
http://i171.photobucket.com/albums/u...r/CIMG1571.jpg
Jag e stark!
http://i171.photobucket.com/albums/u...r/CIMG1575.jpg
Den var duktigt (!!) rostig typ överallt...trösklar , rut ram , C-stolpe , skärmar , golv mm...dvs..oräddbar.
Men jag har fått nya delar..funderar på att faktiskt börja skruva ihop bilen men det blir ingen sport om det inte är 1 vecka kvar till Bugrun =)=)
Så det får vänta..
Boll:
http://i171.photobucket.com/albums/u...r/IMG_1252.jpg
Damask:
http://i171.photobucket.com/albums/u...r/IMG_1250.jpg
Nästa sak som ska ske är troligen sätta ihop lådan...i år blir det ett test år..dvs inte jätte summor på saker som inte är trasigt....
Från roccan togs bakaxel och styrväxel...skall blästras och lackas så dom e fina.
Kommer ha mkt saker som kommer ligga klart tills nästa år då allt ska hända!!=) Sånt e kul.
Nä...till helgen omplaceras Golfen till B.C (en av dom vise...) och Corren ska ner för lite behandling.
Until we meet again...take care.
Den där org bollen var inte tokig, får fundera på den jag med.. Ska det vara org bygge så ska det... =)
Läcker golfboll, vad kostar den på vag?
185kr=) Art.nr står längre upp.