- Tab Content
- razer's Aktivitet
- Om mig
- Vänner
- Post Thanks / Like
-
Äldre Aktivitet
-
idag, 08:54Fortsättning på högerdörren idag. Utsidan slipad, blästrad och tillfixad: Riktigt bra skick även under färgen, inget som inte gick att få...191 svar | 736725 visad(e)
-
2026-06-08, 10:34Det är en GT special som ju är en ovanlig utrustningsnivå, men som skrivet innan, tyvärr kombinerad med 90hk motorn. Och jag håller med, mängden...3 svar | 156 visad(e)
-
2026-06-04, 14:27Ytterligare en kväll i garaget, och nu är dörren klisterfri :) Både ytan där plasten sitter och spåret hela vägen runt som listen sitter i....191 svar | 736725 visad(e)
-
2026-05-27, 12:22Fortsättning med den sista karossdelen nu då. Tack till Jerry i Vara som hade en superfin högerdörr som han sålde till mig. Nu slipper jag rostlaga...191 svar | 736725 visad(e)
-
2026-05-20, 13:05Efter en kväll till i garaget så är nu den utvändiga slipgrundningen klar. Nederkant på framskärmarna och fronten nu också lackad med 3 lager 2K...191 svar | 736725 visad(e)
-
2026-05-15, 09:14Då var även huven klar för lack. Ett riktigt skitgöra att slipa ner att skrymslen och smådetaljer på insidan. Men nu har även denna fått 2 lager 2K...191 svar | 736725 visad(e)
Om razer
Grundinformation
Om razer
- För & efternamn:
- Johan Wing
- Arbete:
- Styrsystemskonstruktör Gas-/ångturbiner.
- Stad/ort:
- Rimforsa
- Kör:
- Åker Audi, bygger lotus.
- Varför VW?:
- Har en VW-tok till morbror, är uppvuxen med att åka till Bugrun :)
Kontakt
Snabbmeddelanden
Skicka ett snabbmeddelande till razer via ...
-
MSN
johan.wing@telia.com
-
ICQ
289555
-
Skype™
johanwing
Statistik
Totalt antal inlägg
- Totalt antal inlägg
- 924
- Inlägg per dag
- 0.13
- Senaste inlägg
- Audi A4 med V6:a 218 eller 272hk. En bra motor? 2021-04-21 14:47
Generell information
- Reg.datum
- 2007-04-15
6 Vänner
Visar vänner 1 till 6 av 6
No results to show...





