Tab Content
  • Snuschipss avatar
    2026-05-11, 14:07
    Hej, Jag har nyligen införskaffat en 2009 Passat B6. I denna sitter det en RCD 300 (gammal skit) och jag skulle vilja uppgradera detta till något...
    0 svar | 273 visad(e)
No More Results
Om Snuschips

Grundinformation

Födelsedag
05 maj 1994 (32)
Om Snuschips
För & efternamn:
Andreas Smedman
Stad/ort:
Sundsvall

Statistik


Totalt antal inlägg
Totalt antal inlägg
1
Inlägg per dag
0.04
Senaste inlägg
Uppgradera mediaenheten Passat B6 2026-05-11 14:07
Generell information
Senaste aktivitet
2026-05-18 14:08
Reg.datum
2026-05-11
No results to show...
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin