handdator

Visa fullständig version : Raceinorr Vårträff i Piteå 2 maj



TheDeadDorkster
2009-04-30, 22:58
Saxat från RiN:



Lördag den 2 maj är det dags för Raceinorrs vårträff i Piteå. Träffen hålls på Noliamässans parkering och är öppen för alla entusiastfordon.

Vi öppnar kl 11.00 och träffen avslutas med prisutdelning kl 14.00

Utställaravgiften är 20 kr och i år kommer det att inkludera en viss förmån på kvällens rejs i Fällfors.

För klubbar och liknande finns möjlighet till en egen plats på träffen. Kontakta mig för mer information om det.

Mer infokommer lite närmare träffen.

Raceinorr
gm

Gustaf


Källa:
http://www.raceinorr.se/viewtopic.php?t=7236

Jag ska ta ner passaten.

Lillen
2009-05-01, 10:46
Hade jag haft bil klar hade jag åkt!

Janne.M
2009-05-01, 14:01
Jag ska till garaget och panikfixa och sen tvätta och vaxa bilen för jag ska också ner.

Henrik.M
2009-05-01, 22:10
Vette fasen , är rätt sugen på att träffa lite folk.
Dock är minstingen febrig och min sambo jobbar helg. =/
Få se imorgon hur det ser ut.

Janne.M
2009-05-02, 00:20
Blir inställt för min del, efter tvätten och vaxen tog jag och tjejen en sväng, var in på statoil på örnäset och kom ut och så ville inte startmotorn gå. Pumpen slår igång på första läget, i nästa läge dimmas ljusen som vanligt och pumpen startar igen men det händer inget med starten... Larmet? Ska kolla hur tändningslåset ser ut imorn också, hur som helst så vågar jag inte åka till piteå imorn... Polaren i sin S**b kom och drog hem oss så den står i garaget och väntar nu.

Henrik.M
2009-05-02, 22:36
Blir inställt för min del, efter tvätten och vaxen tog jag och tjejen en sväng, var in på statoil på örnäset och kom ut och så ville inte startmotorn gå. Pumpen slår igång på första läget, i nästa läge dimmas ljusen som vanligt och pumpen startar igen men det händer inget med starten... Larmet? Ska kolla hur tändningslåset ser ut imorn också, hur som helst så vågar jag inte åka till piteå imorn... Polaren i sin S**b kom och drog hem oss så den står i garaget och väntar nu.

Blev ju inte inställt för någon av oss.
Snarare en rätt trevlig eftermiddag. =)