handdator

Visa fullständig version : Gotland Ring med Club Renault Sverige



GTI-nissen
2009-02-22, 11:47
På lite omvägar har jag blivit ombedd att lägga upp en inbjudan från Club Renault Sverige.
Har ni frågor så ställ inte dem till mig alltså. ;-)


Inbjudan till banträff på Gotland Ring 9 maj 2009.

Äntligen kan vi berätta lite mer om den banträff som planeras på Gotland Ring av Club Renault Sverige.

Som några säkert redan vet är Gotland Ring en kuperad och underhållande bana i vacker natur. Banan är dessutom bred vilket kan vara bra om man som nybörjare missar lite. Denna bana är säkerligen en av de mest underhållande i Sverige.

De som kör på banan kör under eget ansvar i likhet med när allmänhetens körning ordnas på Gotland Ring. Det är ingen tävlingskörning.
Bilarna skall vara registrerade och vara godkända av bilprovningen. Vi kommer att köra 15-20min pass i uppdelat på olika grupper beroende på erfarenhet.


Grupprabatt till färjorna finns. Mer info angående detta erhålls vid anmälan.

Inget samordnat bokande av boende kommer att ske.

25 platser kommer att släppas till övriga bilar. D.v.s. bilar som inte är Renaulter
Anmälan görs till Peter Bergqvist på mail: mr.peter.bergqvist (at) telia.com (ersätt (at) med snabel-a.)
Sista anmälningsdag 5/3 -2009 (tiden kan komma att förlängas men boka tidigt för att vara säker på din plats). Detta tidiga datum har vi satt för att se om det finns underlag för att driva igenom denna träff.

Mer information om betalning får du i samband med anmälan.

Pris:
1000kr klubbmedlem i CRS
1100kr Icke klubmedlem

Välkommna!

Här finns lite mer att läsa: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53954

Nogge
2009-03-12, 15:03
Ingen som har vägarna förbi Gotland den 9 maj?

Om inte så får jag hålla VW-fanan högt på egen hand ;-P

Här finns lite uppdaterad info:
http://clubrenaultsverige.com/meeting_detail.asp?id=190

J.L
2009-03-12, 19:13
Denna tråd hade jag missat, dock vågar jag inte kolla om det finns platser kvar riktigt än,
osäkert vilket datum Metallicas spelning blir.

Sen har ju sista anmälningsdag passerat dessutom...

Nogge
2009-03-12, 21:06
Sen har ju sista anmälningsdag passerat dessutom...

Var inte så säker på det. Det verkar som Renault-klubben behöver så mycket folk dom kan få tag på. Skall låta det vara osagt dock om det bara gäller Renåer eller om det också gäller bilar med "fel" märke. Därav den nya info-länken :-)

Kan ju alltid mejla och fråga, och beroende på svar kanske valet blir jättelätt ;-)