handdator

Visa fullständig version : Film: Konbanekörning- Golf GTI -00



Cerran
2008-05-26, 19:10
Blev första konbanekörningen för både mig o golfen i helgen som var o har klippt ihop lite film från dagen:
http://www.cerran.se/Golfgti_konbana.wmv

E nöjd med dagens resultat.. försökte ta d lite lungt första varven.. Så i slutändan skiljde det 13sek mellan första och bästa varvet. Tog en impreza tidsmässigt också med några 1000 delar men det är väl sånt som räknas? ;)

Jugo
2008-05-26, 19:26
Nämen e du ute å busar med golfen Maria? =) trevlig körning....alltid kul att kolla på såna här klipp... =)

ovredsson84
2008-05-26, 19:36
mycket trevligt video... lycka till med kommande konbanor och videos.. =)

Jocke.A
2008-05-29, 01:03
Mycket bra kört.
Välkommen och kör konbana på BugRun helt gratis och kör så mycket du orkar.
På BugRun heter det VW Racing Special och körs både på Lördag och Söndag.

Cerran
2008-06-01, 19:49
Bugrun är kommande helg va?

Manny
2008-06-01, 21:43
japp kolla www.bugrun.com , där kan du köra på banan med. skön musik det liras iaf :P

Henrik.M
2008-06-01, 23:54
Visst är det filmat i fällfors?
Trodde för en sekund att det var från flygfältet i boden (bredåker) , men sen insåg jag att jag ej kände igen mig. =)
Kul med aktiviteter även här uppåt.





Mycket bra kört.
Välkommen och kör konbana på BugRun helt gratis och kör så mycket du orkar.
På BugRun heter det VW Racing Special och körs både på Lördag och Söndag.


Misstänker skarpt att trådskaparen i fråga ska var på EDPS i pite den helgen eftersom det brukar vara en lika helig helg för RIN fantaster som bugrun är för VW-fantaster.
Annars är hon välkommen till "camp norrland" på mantorp alltid trevligt med lite äkta norrläningar som bor på rätt sida om dalälven. =)

Stående inbjudan. ;-)

Cerran
2008-06-04, 08:32
Visst är det filmat i fällfors?
Trodde för en sekund att det var från flygfältet i boden (bredåker) , men sen insåg jag att jag ej kände igen mig. =)
Kul med aktiviteter även här uppåt.


Misstänker skarpt att trådskaparen i fråga ska var på EDPS i pite den helgen eftersom det brukar vara en lika helig helg för RIN fantaster som bugrun är för VW-fantaster.
Annars är hon välkommen till "camp norrland" på mantorp alltid trevligt med lite äkta norrläningar som bor på rätt sida om dalälven. =)

Stående inbjudan. ;-)

Japp, det är från Fällfors. Blir konbanekörning den 14e igen så då blir det dit o fixa lite på tiderna ;)

Mm, jag kommer befinna mig på en dag på strippen då. Har lovat att komma dit som starter.

zoddri
2008-06-04, 14:38
Ursäkta OT men är det den 14de juni vi talar om? Måste börja meka bromsar på allvar nu.. :)

Cerran
2008-06-04, 18:20
7juni är d EDPS & bugrun

14juni Konbana o race fällfors

zoddri
2008-06-04, 20:41
Perfekt, fällfors inbokat då :)

börne
2008-07-18, 23:03
Verkar ju vara rolig bana dedär.Måste nog ta mej dit och plåga Golfen några varv.Nu i helgen är det väl rattlåsrejs i Fällfors.