Logga in

Visa fullständig version : Bättre USB koppling/dragning i Passat B8?

Haddoq
2025-03-28, 16:36
Så i min passat B8 2017 har jag tröttnat lite grann på att ha en USB sladd som går hela vägen mellan framsätet Arna upp till en mobilhållare så jag tänkte höra ifall det är några av er andra som har lyckats lösa det här lite snickare jag skulle vilja dra sladden så att den inte syns lika mycket asså den mobilhållare som jag har den är fast och är en av MagSafe typ så sladden till den behöver inte röra sig särskilt mycket. Jag skulle bara vilja ha den dragen så att den inte syns lika mycket chansar på att det kanske är någon som har väckt samma sak och har kommit på någon smart lösning med hur de har dragit sladden så att den inte liksom ligger fram, men det skulle vara schysstare med någonting som ser mer installerat ut.

uppskattar alla tips eller förslag. Min plan var också att testa en sån här wireless CarPlay adapter för att slippa faktiskt ha den kopplad till USB kontakten som är mellan sätena utan att ha den wireless CarPlay adaptern pluggat där istället så om det finns någonstans smidigt som man kan sno ström till en USB i dashboarden så hade det också kunna varit typ sånt

Alla tips uppskattas tack på förhand,