Visa fullständig version : Någon med Passat R-Line 2.0 TDI SCR 4MOTION 24/25?
Tjenare, efter många år med Volvo så är jag nog snart tillbaka till Volkswagen igen. Är det någon här inne som har nya Passaten med "rena" dieselmotorn som kan ge ett litet omdöme hur den är?
Funderar på en så gott som fullutrustad Passat R-Line 2.0 TDI SCR 4MOTION hk 7 vxl DSG. Den verkar rimligt prissatt jämfört med motsvarande bilar hos konkurrenterna.
AndySwede
2024-11-28, 17:38
Inte svar på din fråga, men någon handlare i Stockholmsområdet borde ha ett exemplar för provkörning? Upplevelsen kan ju vara subjektiv om någon annan ger sitt omdöme.
Inte svar på din fråga, men någon handlare i Stockholmsområdet borde ha ett exemplar för provkörning? Upplevelsen kan ju vara subjektiv om någon annan ger sitt omdöme.
Jag har inte hittat en handlare med den "rena" dieselmotorn för provkörning. Nu var det några veckor sedan jag ringde runt så kanske värt ett försl igen?
Vad menar du med
"rena" ?
Har en 193 4Motion dock ingen R-Line, Går bra och billigt! har fått den en bit under 0.4 landsväg.
Har haft lite mjukvarubuggar i den, Kameran i vindrutan stänger av sig och radion har lite egenhet.
men skall imorgon och ge den en uppdatering! så förhoppningen är att det åtgärdar problemen.
Det mesta i utrustningsväg förutom assistanspaketet.
Stolarna med massage och ventilation skulle jag säga är ett måste!
Har en 193 4Motion dock ingen R-Line, Går bra och billigt! har fått den en bit under 0.4 landsväg.
Har haft lite mjukvarubuggar i den, Kameran i vindrutan stänger av sig och radion har lite egenhet.
men skall imorgon och ge den en uppdatering! så förhoppningen är att det åtgärdar problemen.
Det mesta i utrustningsväg förutom assistanspaketet.
Stolarna med massage och ventilation skulle jag säga är ett måste!
Tack - låter för bra för att vara sant med 0.4. Hur är den på vinterväglag.
skulle väll säga bra, om du menar väghållning. lite högt vägljud på dålig asfallt med dubbdäck.
Men det är ju mycket kopplat till fabrikat, Men ändå tystare än B8:an.
Förbrukningsmässigt så vart 0.58 på 40mil idag. mellan -6 och -12gr ute.
blir fort varm och bra med värme i kupen.