handdator

Visa fullständig version : Stängd tråd "VW Golf 2016 Tsi 1,2"



candyweiss
2021-02-28, 15:15
Varför stängdes tråden? Bättre den varit kvar så kunde TS berätta om vad som blev gjort med bilen. Säkert flera som är intresserade?

henca
2021-02-28, 16:10
Varför stängdes tråden? Bättre den varit kvar så kunde TS berätta om vad som blev gjort med bilen. Säkert flera som är intresserade?

Nu spekulerar jag bara, men främsta skälet till att tråden stängdes var nog att trådskaparen själv begärde det i trådens sista inlägg. Kanske bidrog det faktum att förutsättningarna som gavs i tråden på mer eller mindre goda grunder ifrågasattes.

Visst hade det varit trevligt att se tråden utvecklas till en projekt-tråd där man sen får se bilder på slut-resultatet, men risken var nog också stor att den utvecklats till pajkastning och ifrågasättande av en nybliven bilägares beslut.

m v h Henrik

Peter-C
2021-02-28, 16:33
Precis "Henca" - TS sista inlägg i tråden:

"Yes jag tackar så mycket för alla tips jag har fått så nån mod får gärna stänga denna tråden."

Man kan ju begära det men stänga trådar är inget som vi normalt bevakar eller lägger tid på ;).

candyweiss
2021-02-28, 16:47
Precis "Henca" - TS sista inlägg i tråden:

"Yes jag tackar så mycket för alla tips jag har fått så nån mod får gärna stänga denna tråden."

Man kan ju begära det men stänga trådar är inget som vi normalt bevakar eller lägger tid på ;).
Det var det jag reagerade på att TS önskade få tråden stängd. Det händer ju ibland att folk önskar/begär det, men trådar ska inte stängas enligt mig, då är det ju inget forum och många trådar dör i så fall.

Christian_1984
2021-02-28, 17:45
Jag kommer att skapa en tråd sen i projektforumet anledningen till att jag ville stänga den vad att jag redan hade fått dom tipsen jag behövde så det vad absolut ingenting i mot er det hoppas jag att ni förstår.